.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زخمی شدن محیطبان گلستانی توسط شکارچیان غیرمجاز
مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: چهار شکارچی متخلف با شلیک به محیطبان منطقه شکار ممنوع عزیزآباد از توابع شهرستان کلاله در شرق استان، وی را زخمی و روانه بیمارستان کردند.

به گزارش ایرنا، امیر عبدوس افزود: محیطبان 'قربان کمی'، هنگام گشت زنی در حاشیه اراضی روستای 'قوشه سوقور' منطقه عزیزآباد با چهار شکارچی متخلف مسلح به سلاح دو لول (برای شکار قرقاول) مواجه و بر اثر شلیک گلوله مستقیم آنها زخمی شد.

وی عنوان کرد که این محیطبان از ناحیه سر مجروح و بلافاصله به بیمارستان محمد رسول الله (ص) شهرستان کلاله منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

به گفته وی؛ براساس اظهارات پزشک معالج یک عدد ساچمه تفنگ شکاری وارد سر این محیطبان شده بود که خوشبختانه با عمل جراحی خارج شد.

عبدوس گفت: که تعداد زیادی ساچمه به بدن این محیطبان هم شلیک شده بود که به دلیل پوشش زمستانی، ساچمه ها فقط باعث سوراخ شدن لباس وی شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان تصریح کرد: شکارچیان غیرمجاز پس از شلیک به محیطبان متواری شده و اقدامات قضایی برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

همچنین 2 سال قبل در همین منطقه تعدادی شکارچی متخلف که صورت های خود را پوشانده بودند با ماموران محیط زیست درگیر وپس ازشلیک به سمت آنان از منطقه متواری شده بودند.

منطقه شکار ممنوع عزیزآباد در 10 کیلومتری شهر کلاله و در ناحیه شمال غربی پارک ملی گلستان واقع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.