.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشتازی 12 درصدی صدور کارت ملی هوشمند در مازندران
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال مازندران گفت که تاکنون یک میلیون و 450 هزار و 400 نفر معادل 58 درصد از واجدان شرایط در استان کارت ملی هوشمند خود را تحویل گرفته اند که این میزان 12 درصد بیشتر از میانگین کشوری است .

به گزارش تابناک : میانگین دریافت کارت ملی در کشور هم اکنون 46 درصد است .

علیرضا افسری روز شنبه در چالوس جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان را به استناد آمارهای رسمی 2 میلیون و 682 هزار و 930 نفر اعلام کرد.

مازندران بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد.
کارت ملی هوشمند برای افراد بالای 15 سال صادر می شود.

** رتبه هفتم درخواست صدور کارت هوشمند ملی
معاون ثبت احوال مازندران همچنین گفت که مازندران با ثبت یک میلیون و 550 هزار و 473 درخواست صدور کارت ملی هوشمند جایگاه هفتم کشور را دارد.

رتبه اول تا ششم در این زمینه مربوط به استان های لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، خراسان شمالی ، کردستان ، سیستان و بلوچستان و گلستان است .

افسری افزود : در حالی که ادارات ثبت احوال کلاردشت ، بندپی غربی ، دودانگه و سیمرغ تاکنون بیش از 80 درصد از کارت ملی هوشمند واجدین شرایط حوزه خودشان را صادر کردند ، این رقم در ادارات ثبت احوال کجور ، گتاب ، میاندرود ، چهار دانگه و بهشهر کمتر از 50 درصد است .

وی از فعالیت 154 مرکز برای جمع آوری درخواست صدور کارت ملی هوشمند در استان خبر داد و گفت که از این تعداد 86 واحد پیشخوان شهری و روستایی ، 37 اداره پست و 31 اداره ثبت احوال هستند.

معاون ثبت احوال مازندران آمار صدور کارت هوشمند در استان از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از 300 هزار قطعه اعلام کرد.

وی گفت که ثبت احوال استان آمادگی صدور 170 هزار قطعه کارت هوشمند را در ماه دارد ، ولی هم اکنون ماهانه تنها 60 هزار درخواست از سوی شهروندان ارائه و ثبت می شود.

** هزینه 31 هزار تومانی ثبت نام هوشمندسازی کارت ملی
افسری هزینه ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند را 31 هزار تومان اعلام کرد و گفت : حداکثر 15 روز بعد از ثبت نام ، کارت ملی هوشمند صادر و تحویل می شود.

وی افزود : افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در صورت مراجعه به نشانی اینترنتی www.ncr.ir و ثبت نام در آنجا ، با هزینه کمتری می توانند کارت ملی خود را هوشمند کنند.

او ادامه داد : شهروندان با شماره گیری # 6090 * 4 * بر روی تلفن‌های همراه خود و بدون مراجعه به دفاتر و مراکز جمع آوری ثبت احوال، با وارد کردن کد ملی خود ، از آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند ملی مطلع شوند.

افسری با اشاره به این که مهلت دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان امسال است ، از شهروندان مازندرانی خواست چنانچه تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند ، هرچه سریع تر با مراجعه به به سایت www.ncr.ir یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

 منبع : ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.