.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مداخله مدیریتی در مازندران بیداد می کند/دخالت تا انتخاب مدیرمدرسه
استاندار مازندران بابیان اینکه مداخله در شبکه مدیریت استان بیداد می‌کند، کنترل و اصلاح نظام مدیریتی در استان را ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی بعدازظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: مهم‌ترین بحثی که در مازندران به آن مبتلا هستیم، نفوذ مدیریت است و گاه تا حتی تعیین رئیس مدرسه و رئیس شبکه دخالت می‌شود و این مسئله آفت بزرگی است.

استاندار مازندران ادامه داد: مردم از تبعیض‌ها و پارتی‌بازی‌ها به ستوه آمدند و باید این مسئله را در مازندران علاج کنیم و نمی‌توان در این خصوص پاسخگو بود.

اسلامی تصریح کرد: مداخله در شبکه مدیریت مازندران بیداد می‌کند و باید این روند را اصلاح و کنترل کرد و نباید این نظام مدیریت درهم‌آمیخته باشد. بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد خوبی است زیرا مهم‌ترین سرمایه کشور و انقلاب مردم به شمار می‌روند و قدرت بازدارنده ما مقابل دشمنان مردم هستند.

وی بابیان اینکه از سرمایه بزرگ اجتماعی صیانت کنیم گفت: مردم به‌عنوان ظرفیت اساسی برای ماندگاری است و به فرموده حضرت امام راحل، مردم ولی‌نعمت ما هستند و ما باید در این زمینه آسیب‌شناسی کنیم ببینیم چرا این سرمایه را نادیده گرفته‌ایم.

استاندار مازندران ادامه داد: شورای عالی اجتماعی تاکنون مصوبات سنگین داشته است و ما باید ببینیم با کدام فکر و رفتار موجبات امروز را دامن زده‌ایم.

اسلامی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره و اضافه کرد: در مازندران با مسائل گوناگونی روبرو هستیم و انواع فسادها ازجمله مالی و اخلاقی از مسائلی است که باید در مسیر قانونی به آن برخورد شود.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه فساد به جامعه و مردم لطمه می‌زند گفت: سهم انگاری سبب فیش‌های نجومی می‌شود و این فیش‌ها هیچ‌کدام در بدنه دولت و وزارتخانه‌ها نبوده است و بیشتر این فیش‌ها در بدنه وزارت بهداشت و به دلیل کارانه بوده است.

استاندار مازندران بر لزوم محرومیت‌زدایی و فقرزدایی در استان تأکید کرد و گفت: توانمندسازی مردم و اقتصاد و رونق بخشیدن به کار و تولید مقوله مهمی است و باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: بسترسازی و سرعت بخشی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی را امری مهم دانست و هنوز در جلسات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی به نتیجه نرسیدم تا موانع فراروی رونق بخشی را شناسایی کنیم.

وی حمایت از فعالان واقعی را امری ضروری دانست و گفت: موتور حرکت برای شکوفایی اقتصادی در استان باید روشن شود تا معیشت و بستر اشتغال در استان فعال شود.

استاندار مازندران جوان‌گرایی را در حوزه مدیریت امری لازم دانست و گفت: باید جوانان پشت فرمان بنشینند و از بزرگان در این مستندها باکمال احترام خداحافظی کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.