.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باران و برف، کشور را در برمی‌گیرد
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف را طی روزهای آینده پیش‌بینی کرد و گفت: بارش‌ها فردا (۱۷ دی) در برخی مناطق گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز با فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور ابرناکی، بارش باران، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف گاهی با وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: امروز به‌تدریج با نفوذ جریان‌های شمالی در سواحل غربی و مرکزی خزر نیز بارش باران و وزش باد شروع می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: فردا (۱۷ دی‌ماه) ضمن کاهش دما در نیمه شمالی و نیمه غربی کشور، بارش باران در سواحل دریای خزر و بارش باران و برف در شمال شرق، ارتفاعات البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و به صورت پراکنده در برخی نقاط مرکز، جنوب، برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه بارش‌ها روز یکشنبه در برخی مناطق گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت، اظهار کرد: روز دوشنبه (۱۸ دی ماه) در برخی مناطق شرق کشور به ویژه در استان‌های هرمزگان، نیمه شرقی فارس، کرمان و دامنه‌های زاگرس جنوبی بارش باران و درمناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه کاهش دما و در بعضی ساعات وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: دریای خزر در بعد از ظهر امروز و طی فردا و خلیج فارس در روزهای یکشنبه ودوشنبه مواج پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد هوای تهران گفت: فردا آسمان تهران نیمه ابری، همراه با مه صبحگاهی، گاهی وزش باد در بعدازظهر کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دما بین ۹ و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین در روز دوشنبه ( ۱۸ دی‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۸ و منفی یک پیش‌بینی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.