.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میانگین سنی تیم خونه‌به‌خونه پایین است/ می‌خواهیم فینالیست جام حذفی شویم
سرمربی تیم خونه‌به‌خونه مازندران گفت: سیاست باشگاه امسال این بوده که بیشتر از بازیکنان امید خودمان استفاده کنیم و به همین دلیل میانگین سنی تیم پایین است و برای من هم بازیکن معروف اهمیتی ندارد چرا که معتقدم اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و از نظر من همه بازیکنانم معروف هستند و کاری که من می‌خواهم را انجام می‌دهند.

به گزارش شمال نیوز، جواد نکونام پیش از ظهر امروز در جمع حبرنگاران با بیان اینکه از روز نخست گفتم که بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکزمان در لیگ روی بازی‌هایی است که پیش رو داریم، اظهار کرد: در لیگی که امسال وجود دارد، هفت تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و  نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی بهتر است.

وی افزود: حذف تیم‌های لیگ برتری توسط لیگ یکی‌ها در جام حذفی ثابت می‌کند که همه تیم‌ها قوی هستند و در این شرایط ما برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه مازندران تصریح کرد: ما سه بازیکن جدید جذب کردیم و نهایتاً تا شروع نیم‌فصل دوم یک بازیکن دیگر هم به جمع ما اضافه می‌شود.

نکونام با بیان اینکه نگاه روی لیگ یک کمتر است و بازی‌ها کمتر پخش مستقیم می‌شود، اظهار کرد: با این حال امسال در لیگ یک شرایط بهتر از سال‌های قبل است و امیدوارم مشکلات هر سال کمتر شود.

وی ادامه داد: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه امیدهای خونه به خونه قهرمان کشور شد، سیاست باشگاه امسال این بوده که بیشتر از بازیکنان امید خودمان استفاده کنیم و به همین دلیل میانگین سنی تیم پایین است و برای من هم بازیکن معروف اهمیتی ندارد چرا که معتقدم اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و از نظر من همه بازیکنانم معروف هستند و کاری که من می‌خواهم را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه مازندران به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اشاره کرد و گفت: بازی سختی در نیمه‌نهایی حذفی داریم چراکه بازی در بیرون از خانه است و در اهواز بازی می‌کنیم ولی تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فینالیست جام حذفی شویم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.