.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 170 نفر در تجمعات اخیر گرگان
دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به بازداشت ۱۷۰ نفر در آشوب‌های اخیر شهر گرگان گفت: با برهم زنندگان نظم عمومی و اقدام‌کنندگان علیه امنیت ملی هیچ‌گونه مماشاتی نمی‌شود.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تجمعات و اغتشاشات اخیر علیه نظام، نظم عمومی و امنیت ملی در شهر گرگان حدود 170 نفر بازداشت شدند که همه این افراد با طی روند قانونی و صدور قرار روانه زندان شدند که تعدادی از آنها با آوردن وثیقه آزاد شدند و تعدادی نیز هنوز در زندان هستند تا به جرم آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: از این تعدادی که دستگیر شدند تعدادی لیدر بودند که قطعا جرم آنها سنگین‌تر بوده و مجازات‌های سنگین‌تری نیز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

دادستان گرگان خاطرنشان کرد: افرادی که در خیابان اقدام به شعار و تخریب اموال عمومی و دولتی کرده به جرائم آنها به صورت مجزا رسیدگی می‌شود و هیچ‌گونه مماشاتی با بر هم زنندگان نظم عمومی و آسایش مردم در کار نیست و همان‌طور که بارها گفته‌ایم امنیت مردم خط قرمز ماست و هیچ‌گونه مسامحه‌ای با این افراد در دستور کار نیست و به جرم تک تک این افراد رسیدگی می‌شود.

وی خانواده‌ها را به دقت بیشتر در رابطه با رفتار فرزندان توصیه کرد و گفت: پدران و مادران نقش خود را در کنترل و آگاهی بخشیدن به فرزندان ایفا کنند و رفتارهای اجتماعی مثبت و پرهیز از هنجارشکنی را به آنها بیاموزند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.