.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور پرشور مردم در راهپیمایی محکومیت فتنه‌گران زنگ بیدارباشی برای مسؤولان است
امام جمعه آمل با بیان اینکه ملت تاریخ‌ساز و با بصیرت ایران اسلامی ذلت را نمی‌پذیرند، گفت: حضور پرشور مردم در محکومت فتنه‌گران و حمایت از نظام جمهوری اسلامی زنگ بیدار باشی برای همه مسؤولان است تا همه ما بیشتر در خدمت مردم باشیم و معیشت آنها و اشتغال جوانان را برطرف کنیم.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی صبح امروز در تجمع بصیرتی مردم ولایتمدار آمل در محکومیت اغتشاشگران که در میدان 17 شهریور این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حوادث اخیر عده‌ای فرصت‌طلب از اعتراضات مردم سوءاستفاده و آن را به سمت و سوی مسائل سیاسی و امنیتی کشاندند که امروز دیدید ملت ایران اسلامی همه آن اغتشاشگران را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند این ملت فدایی رهبر معظم انقلاب هستند و هیچ‌گاه دست از آرمان‌های انقلاب نمی‌کشند، افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خائن بداند تا سیدعلی خامنه‌ای این ملت را دارد هیچ‌گاه به کشور آسیبی وارد نمی‌شود.

امام جمعه آمل تصریح کرد: بیگانگان قسم‌خورده نظام بدانند این ملت عاشق ایران اسلامی عزیز هستند و اجازه عرض اندام به آشوبگران را نمی‌دهند.

مرتضوی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی عاشق پرچم کشور خود و ادامه‌دهنده آرمان‌های شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در خصوص وضعیت کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل رسوا شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در منطقه و جهان امن‌ترین کشور است، ادامه داد: همه ما شاهد حضور پرشور مردم در حمایت از نظام و کشور هستیم و حالا دولتمردان باید مشکل معیشتی مردم را برطرف کنند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه ملت تاریخ‌ساز و با بصیرت ایران اسلامی ذلت را نمی‌پذیرند، افزود: ملت قهرمان همیشه در صحنه آمل این پیام را دادند که ما فدای آرمان‌های امام و رهبری هستیم و نمی‌گذاریم به کشور آسیبی وارد شود.

مرتضوی بیان کرد: حضور پرشور مردم در محکومت فتنه‌گران و حمایت از نظام جمهوری اسلامی زنگ بیدار باشی برای همه مسؤولان است تا همه ما بیشتر در خدمت مردم باشیم و معیشت آنها و اشتغال جوانان را برطرف کنیم.

وی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار آمل در راهپیمایی بصیرتی، گفت: شعار سال مقام معظم رهبری باید پیگیری تا مشکلات مردم برطرف شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.