.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسیر ریلی گرمسار - اینچه برون برقی می شود
مدیرکل راه آهن شمال گفت: پروژه برقی سازی مسیر ریلی گرمسار - اینچه برون سبب افزایش ظرفیت خط ریلی می شود.

به گزارش شمال نیوز، یوسف گران پاشا صبح شنبه در حاشیه بازدی هیئت روسی از مسیر ریلی گلوگاه - گرمسار در راستای پروژه برقی سازی مسیر ریلی گرمسار- اینچه برون و به منظور بررسی و جانمایی نقاط نصب تاسیسات و پستهای کشش برقی سازی گفت: شبکه ریلی یکی از شریان‌های مهم اقتصادی در کشورهای توسعه یافته محسوب می‌شود.

وی افزود :راه آهن با جابجایی تعداد زیاد مسافر و حجم عظیم بار سهم عمده‌ای را در کاهش مصرف انرژی، کاهش ترافیک و خطرتصادف و ... دارد.

گران پاشا افزود: با برقی کردن خطوط ریلی خصوصاً منطقه شمال که دارای موقعیت جغرافیایی خاص با شیب بالا است، مدت زمان سیر قطارها در مسیر کاهش چشمگیری خواهد یافت و با این کار در آینده‌ای نزدیک قطارهای باری نیز بصورت برنامه‌ای و منظم سیر خواهند داشت و تعهد زمان سیر برای قطارهای باری، همچون قطارهای مسافری منظم‌تر از پیش خواهد داشت.

گران پاشا با بیان اینکه راه آهن رسالت بزرگی در حوزه بار و مسافر دارد تصریح کرد: با برقی سازی این مسیر و افزایش ظزفیت خط، شاهد افزایش سرعت قطارها در راه آهن شمال خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اصلاحات مورد نیاز در حوزه علائم و تونلها انجام شده است گفت: برقی سازی علاوه بر افزایش ظرفیت حمل بار، آلودگی صوتی و زیست محیطی بسیار کمتری دارد و مصرف سوخت مایع را به صفر می‌رساند. وی مجموع طول این مسیر را ۴۳۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: از این مسیر ۳۳۱ کیلومتر در حوزه کاری اداره کل راه آهن شمال قرار دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.807 seconds.