.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش قیمت تخم‌مرغ در بازار مازندران
رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان مرکز مازندران گفت: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ در بازار مازندران کاهش یافته و به شانه‌ای 12 هزار تومان رسید.

به گزارش شمال نیوز،کامران هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ در بازار مازندران کاهش یافته و به شانه‌ای 12 هزار تومان رسید.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ نیز در بازار ثابت است، اضافه کرد: امروز قیمت مرغ 6 هزار و 300 تومان بوده که عرضه‌کنندگان می‌تواند با دریافت سود 10 درصدی آن را در بازار عرضه کنند، حتی قیمت مرغ نسبت به روز گذشته 100 تومان کاهش یافت.

رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان مرکز مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل سرد سال تقاضا برای مصرف تخم‌مرغ بالا بوده پیش‌بینی ما این است از این قیمت کاهش نیابد.

این مسؤول با اعلام اینکه مازندران تنها استانی است که تخم‌مرغ به‌صورت شانه‌ای عرضه می‌شود، تصریح کرد: در استان‌های کشور تخم‌مرغ به‌صورت کیلویی عرضه می‌شود ولی در مازندران به‌دلیل تداخل صنفی نتوانستیم اقدام به این کار کنیم که لازم است نهادهای مسؤول در این زمینه ورود پیدا کنند.

هاشمی در پایان گفت: افراد در صورت مشاهده و عرضه مرغ و تخم‌مرغ‌ با قیمت بالا موارد و گزارش‌های خود را به سامانه 124 اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.