.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروش مردم سبب خنثی شدن توطئه های هنجارشکنان شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: خروش خودجوش مردم سبب خنثی شدن توطئه‌های هنجارشکنان شده است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با محکوم کردن اقدامات آشوبگران و فتنه گران و ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: آشوبگران به مقدسات توهین کردند و به اموال و تاسیسات عمومی خسارت زدند و رسانه‌های بیگانه و دشمنان نیز موج سواری کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید ریشه اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شناسایی شود گفت: اعتراض مدنی برخی افراد مال باخته و گرانی و بیکاری سبب جان گرفتن سلطنت طلبان و منافقان شده بود.

آیت الله طبرسی ادامه داد: هنجارشکنان و فتنه گران قرآن‌ها و اماکن متبرکه را به آتش کشیدند و به مقدسات حمله کردند اما با جداشدن صف مردم، به صورت خودجوش خنثی شدند.

امام جمعه ساری، در بخشی از سخنانش به آثار شوم ناشی از کشف حجاب اشاره و اضافه کرد: این بدعت شوم به مقدمات ما لطمه زیادی وارد کرده و هنوز آثار شوم آنان باقی مانده است.

آیت الله طبرسی، همچنین با بیان رسالت انبیاء و اولیای الهی اظهار داشت: باید از فرصت عمر گرانمایه بهره بریم زیرا دستیابی به آخرت توشه برداشتن از دنیا است.

امام جمعه ساری، با اظهار اینکه برخی افراد آخر بین هستند یادآور شد: در عین حال گروهی به زندگی دنیا توجه می‌کنند اما باید بدانیم که دنیا خالق دارد و پایان کار، آخرت است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.