.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکلیف نساجی قائم‌شهر هفته آینده مشخص می‌شود/تزریق 26 میلیارد تومان به مجموعه کارخانه نساجی مازندران
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف نساجی قائم‌شهر هفته آینده مشخص می‌شود و امیدواریم به همت مجموعه شهرداری و سازمان گسترش بتوانیم برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم تا دغدغه کارگران برطرف شود.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دغدغه ما در فضای کسب و کار بیشتر از تولید شده و توجه زیادی به بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد، اظهار کرد: در بخش خدمات، ظرفیت‌های خوب و مقبولی وجود دارد که اگر به آن توجه کنیم فضای خوبی در بحث اشتغال و کسب و کار ایجاد می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر، مهم‌ترین مشکل و دغدغه همه متولیان امور از مقام معظم رهبری در رأس حاکمیت نظام، ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس، اشتغال جوانان به ویژه جوانان تحصیل‌کرده است تا شرایطی ایجاد کنیم ظرفیتی در کشور که از متولدین دهه 60 و 70 وجود دارد را ساماندهی کرده و زمینه اشتغال آنان را فراهم کنیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چند سال اخیر، با توجه به شرایط تحریم و مشکلات عدیده در بحث منابع درآمدی کسب و کار کشور رونق لازم را ندارد که دلایل متعددی دارد.

این مسؤول با بیان اینکه باید جوانان را ترغیب کنیم که نوآور و مبتکر باشند و خود فضایی برای کسب و کار ایجاد کنند، اظهار کرد: مازندران ظرفیت‌های خوبی دارد که یکی از آنان جذب گردشگر است ولی نتوانستیم در این بخش استفاده مطلوبی داشته باشیم.

رضیان افزود: بودجه سال 97 در حال چکش‌کاری در کمیسیون تلفیق مجلس است و ما به عنوان نمایندگان مردم قول می‌دهیم شرایطی ایجاد شود تا فشاری به طبقات متوسط یا پایین جامعه وارد نشود و شرایط اقتصادی مردم را لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: مشکل در کشور وجود دارد و نگاه مجلس در این ایام این بود که برنامه‌ریزی کنند تا از بن‌بست ایجاد شده خارج شویم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان از نارضایتی مردم از اوضاع اقتصادی در کشور سوء استفاده کردند، اظهار کرد: رئیس‌جمهور اَبله آمریکا با همه شرایطی که در کشور وجود دارد رفتار نامناسبی در برابر ملت ایران داشت و می‌خواست با خشونت و ناامنی مصنوعی، طوری القاء کند که ملت ایران نسبت به شرایط حاکمیتی خود مشکل دارند.

این مسؤول در ادامه به آخرین وضعیت کارخانه نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: با همت همه و پیگیری‌های فراوان، 26 میلیارد تومان توسط بانک ملی در اختیار مدیریت مجموعه قرار می‌گیرد تا دستگاه‌هایی که از چندسال پیش خریداری شده راه‌اندازی و سرمایه در گردشی شود و با توجه به شرایط موجود، ظرفیت جدید ایجاد شود.

رضیان در پایان گفت: تکلیف نساجی قائم‌شهر این هفته و هفته آینده مشخص می‌شود و امیدواریم به همت مجموعه شهرداری و سازمان گسترش بتوانیم برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم تا دغدغه کارگران برطرف شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.664 seconds.