.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمز موفقیت کشور صمیمیت و همدلی است
فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر نیروی زمینی سپاه شمال کشور، رمز موفقیت کشور را همدلی، صمیمیت و حل مشکلات مردم بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز،سردار علی شالیکار در خصوص ناآرامی های اخیر اظهار داشت: بسیار ساده اندیشی است که خیال کنیم جبهه استکبار در فکر انتقام از شکست های منطقه ای و جهانی خود نباشد، داغی که به دل آمریکا و متحدان منطقه ای او به واسطه شکست مفتضحانه در عرصه نبرد تن به تن و سینه به سینه با مقاومت اسلامی وارد شده است، برای دوست و دشمن قابل درک است.

وی افزود: اینک آمریکا یک ببر کاغذی و پوشالی است و ایران بزرگ پیروز قطعی مقاومت اسلامی در برابر فتنه های منطقه ای و جهانی است.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: مدارا و ملاطفت نظام مقتدر ایران اسلامی با مطالبات و اعتراضات مردمی به منظور جدا کردن صفوف منتقدان ومعترضان واقعی با اندک اجیر شدگان وابسته به استکبار صورت می گیرد, واِلّا کنترل و مدیریت این گونه تجمعات برای دستگاه های اطلاعاتی،امنیتی و انتظامی بسیار آسان است.

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه های امنیتی ما پس از اضمحلال داعش در منطقه این بود که پس مانده های این گروهک تکفیری در اطراف مرزها و درون کشور را شناسایی و منهدم کنیم و به حول قوه الهی اینک عناصر تکفیری و منافق سراسیمه وارد عرصه شده اند، این طلیعه ای برای پاکسازی کشور از عناصر تروریستی است.

سردار شالیکار افزود: شعار وطن پرستی از نوکران حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل در فضاهای ماهواره ای و بعضاً در قالب اغتشاشات یک شعار سراسر دروغ و تهوع آور است، زیرا این فراریان به دامان استکبار دستشان تا مرفق به خون هموطنان بیگناه آلوده است، آنها در یک رسوایی آشکار، حاضر شدند در رکاب صدام معدوم به کشور خود حمله کنند.

این فرمانده مازندرانی دوران دفاع مقدس در پایان تاکید کرد: وقایع اخیر به همه می آموزد که هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد آن را سنگر دفاع از اسلام و عرصه خدمت به هموطنان و سنگر صبر و بصیرت و دفاع ازخیمه گاه ولایت و رهبری معظم بداند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر ادامه داد: رمز موفقیت کشور و مصلحت ملت بزرگ در همدلی،صمیمیت و حل مشکلات مردم و ایجاد رونق، تولید واشتغال است،این راه پیمودنی است و در این مسیر اَنفاس قدسیه حضرت ولی عصر(عج) و ارواح مطهر شهدای راه حق در معیت ماست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.646 seconds.