.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه :
میزان‌عیدی سال ۹۷ کارمندان و بازنشستگان اعلام شد
شمال نویز : وی درباره کسری احتمالی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی در بودجه سال ۹۷ کل کشور هم گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها در تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۹۷ دیده شده، اما آنچه که ملاک عمل در پرداخت یارانه نقدی است، تعامل دولت و مجلس در صحن مجلس است.....
میزان‌عیدی سال ۹۷ کارمندان و بازنشستگان اعلام شد

شمال نیوز : سخنگوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: عیدی کارمندان و بازنشستگان، معادل ۹۳۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.
به گزارش شمال نیوز ، امیر باقری در نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص وضعیت بودجه سال آینده اظهار کرد: عیدی سال ۹۷ بر اساس مصوبه دولت تعیین می‌شود، ولی با توجه به رشد ۱۰ درصدی حقوق در سال ۹۷، عیدی کارمندان و بازنشستگان، معادل ۹۳۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است ولی بسته به نظر دولت، رقم نهایی تعیین خواهد شد.

وی درباره کسری احتمالی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی در بودجه سال ۹۷ کل کشور هم گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها در تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۹۷ دیده شده، اما آنچه که ملاک عمل در پرداخت یارانه نقدی است، تعامل دولت و مجلس در صحن مجلس است.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه افزود: در لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور، ۷ هزار میلیارد تومان منبع را برای حمایت از فقرا قرار داده‌ایم.

باقری خاطرنشان کرد: ۴ هزار میلیارد تومان معادل همان پولی است که در سال ۹۶ نیز برای حمایت از اعضای کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار داده شد. بر این اساس دولت برای حمایت موثر از فقرا، پرداختی به اعضای کمیته امداد را چند برابر کرده است؛ یعنی یک خانوار یک نفره که ۹۵ هزار تومان می‌گرفت، الان ۱۹۵ هزار تومان می‌گیرد، یا یک خانواده ۵ نفره، اکنون ۷۰۰ هزار تومان ماهانه دریافت می‌کند.

وی در ادامه گفت: دولت همت می‌کند تا به کسانی که زیر خط مستمری تعیین شده هستند، پرداخت مضاعف داشته باشد تا به یک حد مشخصی برسند، پس هزینه‌کرد ۳ هزار میلیارد تومان در سال ۹۷ ادامه مسیر سال گذشته است تا تمام خانوارهایی که درآمدشان زیر خط مستمری است را پوشش دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.595 seconds.