.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد دامادی از نبود خط پرواز خارجی در فرودگاه ساری
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از نبود خطر پروازی خارجی در فرودگاه ساری انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی در بازدید کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از فرودگاه ساری با بیان اینکه فرودگاه ساری قبل از احداث، اراضی کشاورزی دورافتاده ای بود، اظهار کرد: همراه با مرحوم پدرم و مردم ساری در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این فرودگاه را به افتتاح رساندیم.

دامادی با ابراز امیدواری در راه اندازی خطوط هوایی متعدد در فرودگاه ساری، تصریح کرد: توجه به نوسازی فرودگاه ها امری پسندیده و جدیدی است که در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی خواستار همراهی و همکاری مسئولان کشوری و استانی در توسعه خطوط پروازی فردوگاه ساری شد و اظهار کرد: بارها تاکید کرده ام که باید پروازهای خارجی در فرودگاه ساری انجام شود متاسفانه ساری پرواز به کشورهای اطرف ندارد.

دامادی با بیان اینکه فرودگاه ساری آماده پروازهای خارجی است، تصریح کرد: خط رفت پروازی به بغداد تنها پرواز خارجی فرودگاه ساری که می بایست دیگر کشورها نیز در فهرست پروازی این فروگاه قرار گیرند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: چرا مردم مازندران برای پروازهای خارجی باید به تهران مراجعه کنند و ده ساعت در راه باشند؟ در صورتی که فرودگاه ساری آماده خدمت رسانی است./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.