.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک گیلانی شهردار منطقه ۱۶ تهران شد

به گزارش شمال نیوز، با حضور دکتر حسن رباطی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، معاونان، مدیران شهری منطقه ۱۶ و دبیر دبیران شورایاری هادی زبده شیرکوهی به‌عنوان شهردار جدید منطقه ۱۶ منصوب و از زحمات هومن نصیری سرپرست شهرداری منطقه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، در این مراسم حسن رباطی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات هومن نصیری سرپرست شهرداری منطقه ۱۶ در ابعاد مختلف، اجرایی و فعالیت‌های ایشان گفت: همه مدیران شهری باید در وظایف محوله و مأموریت‌های کاری برای تحقق منویات شهردار محترم تهران که همان خواسته مردم شریف است انجام‌وظیفه و تلاش کنند.

وی در ادامه با معرفی هادی زبده شیر کوهی به‌عنوان شهردار جدید منطقه وی را یکی از نیروهای باسابقه، مجرب، پاکدست و تلاشگر برشمرد و از وی خواست تا با تمام تلاش برای تحقق خواسته‌های شهروندان به‌ویژه در منطقه ۱۶ که ۳۵۰۰ شهید را تقدیم میهن کرده تلاش کند.

هادی زبده شیر کوهی شهردار منطقه ۱۶ در ادامه این مراسم گفت: از حسن اعتماد دکتر نجفی شهردار محترم تهران کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم در دوره مدیریت خود در شهرداری منطقه ۱۶ براساس اهداف و سیاست شهرداری تهران حرکت نمایم.

وی همچنین بر مسئولیت‌پذیری در راستای خدمت به شهروندان، تلاش برای موفقیت در مأموریت‌ها و بهره‌گیری از حضور نخبگان و استفاده از فکر، اندیشه و کار کارشناسی در منطقه تأکید کرد.

گفتنی است هادی زبده شیرکوهی متولد شهرستان رودبار در رزومه مدیریتی خود معاون اداری مالی منطقه ۱۸ و ۲۱، عضو هیئت‌مدیره سازمان املاک شهرداری تهران، شهردار لواسان و معاون اداره کل حراست شهرداری تهران را در کارنامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.907 seconds.