.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروازهای منطقه ای حوزه خزر دایر شود
استاندار مازندران خواستار برقراری پروازهای منطقه حوزه خزر در فرودگاههای استان شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه برقراری پروازهای دائمی ساری – تهران با بیان اینکه با همت مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شاهد برقراری پروازهای دائمی ساری – تهران هستیم گفت: حمل و نقل و زیرساخت های آن جزو لوازم توسعه و شتاب دهنده است.

وی با بیان اینکه در مازندران به دلایل گوناگون به حمل و نقل جاده ای توجه شده است تصریح کرد: متاسفانه به بحث حمل و نقل ترکیبی، ریل، دریا و هوا توجه کم شده است این درحالی است که سه فرودگاه در مازندران دایر است.

وی به حوزه گردشگری در مازندران اشاره و اضافه کرد: پیشرفت گردشگری در دنیا مدیریت شده است و توانسته روی زنجیره به هم پیوسته گردشگری سرمایه گذاری شود و مردم از یک سرویس مطمن و ایمن بهره مند شوند.

اسلامی با اظهار امیدواری از دائمی شدن پروازهای ساری – تهران تصریح کرد: پروازهای منطقه خزر و حمل و نقل ریلی خزر برای ما آیتم اساسی است و امیدواریم در مازندران شکل گیرد.

استاندار مازندران یادآور شد: امیدواریم برقراری پرواز ساری – تهران در دسترسی آسان مردم به پایتخت موثر و شاهد نقش آن در زندگی مردم باشیم.

وی افزود: این پرواز می تواند فرودگاه ساری را تحرک بخشد و امیدواریم در جهت امیدآفرینی واقعی به مردم نقش اساسی داشته باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.