.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت‌گیری کمیسیون تلفیق حمایت از اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه است
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه هدفمندی یارانه‌ها، حامل‌های انرژی، اوراق مالی اسلامی، صندوق‌های بازنشستگی و بدهی‌های دولت در ارتباط با مسائل و موارد مرتبط صحبت خواهند کرد که هرچه سریع‌تر باید در این زمینه پاسخ بیاورند.

به گزارش شمال نیوز،علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: قیمت آب، برق و گاز در سال 97 افزایش پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی تا سقف 2میلیون و 300هزار تومان مشمول مالیات نمی‌شود و معاف از مالیات هستند، اضافه کرد: همچنین درآمدهای مالیاتی و ارزش‌افزوده هر استان توسط سازمان امور مالیاتی گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تشکیل پنج کارگروه در کمیسیون تلفیق مجلس برای بررسی موضوعات و مسائل مهم اشاره کرد و افزود: کارگروه هدفمندی یارانه‌ها، حامل‌های انرژی، اوراق مالی اسلامی، صندوق‌های بازنشستگی و بدهی‌های دولت در ارتباط با مسائل و موارد مرتبط صحبت خواهند کرد که هرچه سریع‌تر باید در این زمینه پاسخ بیاورند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کارگروه‌ها باید هرچه سریع‌تر در ارتباط با این مسائل نتایج خود را به کمیسیو تلفیق منعکس کنند تا در این کمیسیون مورد بحث قرار گیرد.

یوسف‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: جهت‌گیری کمیسیون تلفیق این است افراد کم‌درآمد و متوسط جامعه مورد حمایت و پشتیبانی بیشتری قرار گیرند و تمامی تصمیم‌ها در جهت حمایت از این قشر باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.871 seconds.