.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری آئین برقراری پروازهای رفت و برگشت ساری ـ تهران
مدیرکل‌ فرودگاه‌های مازندران گفت: آئین برقراری پروازهای روزانه ساری به تهران و تهران به ساری با حضور مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشور، رئیس کمیسیون عمران مجلس و مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،سعدالله وطن‌خواه امروز اظهار کرد: آئین برقراری پروازهای روزانه ساری به تهران و تهران به ساری پیش از ظهر امروز با حضور مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشور، رئیس کمیسیون عمران مجلس، رئیس مجمع نمایندگان مازندران، محمد دامادی و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس و مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نبود پرواز روزانه از ساری به تهران و بالعکس، اضافه کرد: زمان پرواز در برخی روزها مورد توجه نبوده که با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد این خط پروازی راه‌اندازی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران بیان کرد: با توجه به اینکه هواپیمای جدید به ناوگان افزوده شده می‌توان از این ظرفیت برای پرواز روزانه ساری به تهران و بالعکس درنظر گرفته شود.

این مسؤول با اعلام اینکه در مراسم امروز درباره زمان دقیق آغاز پروازهای روزانه ساری به تهران  بالعکس تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: البته مسیرهای پیشنهادی دیگری داریم که پس از راه‌اندازی این خط پروازی در اولویت‌های بعدی از جمله تبریز، اصفهان و سایر استان‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

وطن‌خواه تصریح کرد: موضوع دیگر بحث جمع‌آوری دکل‌های برق در انتهای باند پروازی است که قرار شد تا پایان امسال جمع‌آوری شود که در کمیسیون عمران به تصویب رسیده و در مراسم امروز تسریع در اجرای مهم پیگیری می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.642 seconds.