.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفیدپوش شدن تمام جاده های مازندران
جاده‌ های مازندران امروز چهارشنبه ۱۳ دی برفی و لغزنده است.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده‌ های مازندران امروز برفی و لغزنده است، گفت: همراه داشتن تجهیزات ایمنی در فصل سرما به ویژه زنجیر چرخ، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و توجه بیشتر به جلو از الزامات سفر ایمن در شرایط بارندگی بوده و نیرو‌های طرح زمستانی پلیس حاضر در جاده‌ های کوهستانی این موارد را کنترل می‌ کنند.

وی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۳ دی ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ دی از جاده‌ های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه ۱۵ دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز جمعه ۱۵ دی از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران افزود:تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج، چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳ دی و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ دی از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه ۱۵ دی از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.274 seconds.