.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترامپ کاسب‌کار درکی از روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران ندارد/به خواست مردم احترام می‌گذاریم
سخنرانی وزیرکار در یادواره شهدای روستای ازباران فریدونکنار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است، گفت: رئیس جمهور امریکا با نگاه کاسب‌کارانه درکی از روحیه شهادت‌طلبانه ملت ایران ندارد.

به گزارش شمال نیوز، علی ربیعی سه‌شنبه‌شب در یادواره سرداران و 43 شهید روستای ازباران فریدونکنار اظهار کرد: این روزها بیش از هر روز دیگر ضروری است که به یاد شهدا باشیم.

وی تصریح کرد: امروز که به عمق تحولات سیاسی نگاه می‌کنیم بیش از گذشته به فرهنگ و ترویج ایثار و شهادت نیاز داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: گرامی‌داشت شهدا یک ضرورت پرافتخار برای جامعه ایران است.

 

*بزرگ‌ترین دستاورد امروز استقلال و تمامیت ارضی است

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز بیش از زمان دیگری نیاز به ترویج فرهنگ شهادت داریم، تصریح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد امروز استقلال و تمامیت ارضی است.

ربیعی ادامه داد: نیاز به برگزاری یادواره‌های شهدا داریم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

وی عزمت‌مداری یک جامعه و گسترش فرهنگ معنویت را از دیگر برکات برگزاری یادواره‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: امروز دشمنان ملت ایران از هر طریقی درصدد آسیب زدن به جامعه و جوانان هستند، پس اگر این فرهنگ توام با معنویت در جامعه حاکم شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای عزت‌مداری در کشور می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید روایت اسطوره‌های سرزمینمان را تکرار کنیم، گفت: این یک داستان نیست که افرادی به راحتی جان و مال خود را فدا کردند و با تاسی از مکتب عاشورای امام حسین (ع) و در دفاع از ایران اسلامی جان خود را نثار کرده‌اند.

 

*امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است

این مسؤول با اشاره به اینکه قدرت ملی امروز ایران روحیه یک ملت است، تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه هر نظام سیاسی، حمایت‌های مردمی و پشتوانه اجتماعی گسترده‌ای است که در مقاطع حساس تاریخی، نقش موثر و تعیین کننده‌ای در معادلات ایفا می‌کند.

ربیعی خاطرنشان کرد: وجه مشترک وصیت‌نامه همه شهدا تاکید بر اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه انسجام ملی داریم، افزود: امنیت یک کالای بی‌بدیل و زیرساخت تحول یک جامعه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است، اظهار کرد: رئیس جمهور امریکا با نگاه کاسب‌کارانه درکی از روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران ندارد.

این مسؤول با بیان اینکه هدف دشمن ناامن کردن و خدشه‌دار کردن ایران از مسیر اجتماعی است، تصریح کرد: انسجام ملی و مسیر درست را با یاد شهدا ادامه می‌دهیم.

ربیعی با اعلام اینکه دشمن در مقابل روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران کاری از پیش نمی‌برد گفت: سبک زندگی و آرمان‌های شهدا برای نسل‌های آینده تبیین شود.

 

*نیروی انتظامی با مماشات رفتار کرد

وی با بیان به اینکه کشورهای کوچک منطقه با تمدن ایران مشکل دارند، ادامه داد: امروز رئیس جمهوری که ملت ایران را ترورسیم معرفی می‌کند به فکر دموکراسی در ایران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری با اشاره به حرکات اخیر در بعضی شهرهای کشور، گفت: موج‌سواری دشمن مشهود است اما نیروی انتظامی با مماشات رفتار کرد و مردم باید با حفظ وحدت، همدلی، هوشیاری و بصیرت توطئه‌ها را خنثی کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه سیاست امریکا تخریب است، اظهار کرد: امروز بین اعتراض و تخریب فرق قائل هستیم و به خواست منطقی مردم احترام می‌گذاریم و به اعتراض‌ها گوش می‌کنیم.

ربیعی ادامه داد: ثبات اقتصادی داریم و رشد اقتصادی باید پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی خود را اذعان نمی‌کنیم، بیان کرد: امنیت ما زیرساخت اقتصادی و انسجام اجتماعی را فراهم می‌کند و در این مسیر سخت با کمک مردم حرکت می‌کنیم.

 

* مردم نشان دادند که در پیروی از ولایت و خط شهدا ثابت‌قدم هستند

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام اینکه در مسیر شهدا باید گام‌های استوار برداریم، اظهار کرد: همچنان در راه شهدا هستیم و ثابت کردیم در حمایت از این انقلاب هستیم.

ولی‌الله نانواکناری با بیان اینکه دشمنان در برخی از شهرها ناامنی ایجاد کردند، ادامه داد: مردم به صورت خودجوش مشت محکمی به استکبار زدند و نشان دادند که در پیروی از ولایت و خط شهدا ثابت‌قدم هستند.

وی اشاره به اینکه در خط ولایت جانفشانی می‌کنیم، گفت: امروز جایگاه ولایت جایگاه بسیار مهم است و در مسیر شهدا و رهبری گام بر می‌داریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.