.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور؛
انصار حزب‌الله شهرستان بابل بیانیه صادر کرد
انصار حزب‌الله شهرستان بابل در واکنش به اغتشاشات اخیر فتنه‌گران در کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از بابل‌نوین، انصار حزب‌الله شهرستان بابل در واکنش به اغتشاشات اخیر فتنه‌گران در کشور، بیانیه‌ای صریح به شرح زیر منتشر کرد:

《 بسم الله الرحمن الرحیم 》
لا حول و لا قوه الا بالله العلی‌العظیم

دشمنی آشکار آمریکای جهان‌خوار، اسراییل غاصب، آل‌سعود خبیث و ائتلاف شوم منافقین، سلطنت‌طلبان، فتنه‌گران و گروهک‌های خون‌آشام ضدانقلاب یک بار دیگر اساس حاکمیت دینی ایران را نشانه گرفته و درصدد است تا انتقام شکست داعش در عراق و سوریه را از وارثان بیرق سرخ علوی بستاند.

سواستفاده دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب از اعتراضات مردم درد کشیده‌ای که به خاطر ندانم کاری و بی‌مبالاتی مسئولان دستگاه اجرایی، سرمایه زندگی خود را از دست داده‌اند، عرصه را میدان‌داری داعش وطنی و اوباش فاسدی که در ازای دستیابی به آزادی‌های حیوانی، فسق و فحشا ندارند، فراهم آورده است.

مردم عزیز و باایمان ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت کامل می‌دانند که سیاست‌های انقباضی دولت در عرصه اقتصادکه صدای خرد شدن استخوان‌های محرومان و مستضعفان را در آورده و بازار جامعه اسلامی را به ورطه سقوط و ورشکستی انداخته از سوی نیروهای ارزشی و امتحزب‌الله نیز مذموم و غیرقابل دفاع می‌باشد.

وضعیت امروز اقتصاد کشورمان که بیکاری و فقر از مهم‌ترین عوارض آشکار و آسیب‌زای آن است، نتیجه بی‌توجهی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در نگاه به درون و محوریت اقتصاد مقاومتی است.

سیاست‌گذاران غرب‌زده عرصه اقتصاد بی‌توجه به استعداد و توانایی جوانان این مرز و بوم و با تحقیر روحیه خودباوری، سرنوشت اقتصاد کشور را به لبخند رضایت اجانب گره زدند که ثمره آن باج‌خواهی بیشتر بیگانگان و وابستگی بیشتر کشور به سلطه‌گران شد.

در این خصوص ضمن ابراز همدردی با همه مستضعفان و اقشار محروم جامعه اسلامی که به فرموده امام راحل(ره)، ولی نعمتان حقیقی این کشور هستند به منظور جلوگیری از سواستفاده اوباشی که به جای حمایت از حق، سودای ستیز با اسلام و خون مطهر شهدا را در سر دارند توصیه می‌شود، آحاد مردم با حفظ هوشیاری و به رغم همه نقدهای موجود نسبت به عملکرد ضعیف دولت، اعتراض و انتقادهای خود را در فضایی آرام، منطقی و در چارچوب ظرفیت‌های قانونی طرح کرده و عرصه را بر دشمنان ملت که امنیت کشور را نشانه رفته و به دنبال ضربه بیشتر بر پیکر جامعه هستند، تنگ کنند.

انصار حزب‌آلله شهرستان بابل ضمن تشکر از مردم قهرمان و صبور ایران عزیز که تلخی زمام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داری برخی مسئولان نالایق را بزرگوارانه تحمل کرده و از اعتراضات غیرقانونی پرهیز می‌کنند، از دولت و همه مسئولان دستگاه‌های مختلف انتظار دارد رضای خدا و خلق خدا را سرلوحع خویش قرار داده و در خدمت‌گذاری بی‌منت به مردم مظلوم این سرزمین ذره‌ای کوتاهی نکنند.

ذکر این هشدار به اوباش فتنه‌گر، پیاده‌ نظام مزدور، خودباخته صهیونیسم، هم‌فکران سیاسی داعش و آل‌سعود خبیث نیز ضروری استکه بسیجیان جان برکف و فداییان عاشورایی ولایت مثل همیشه آماده جانبازی، رشادت و خلق حماسه‌ای دیگر در تنبیه منافقین و فریب‌خوردگان آنان بوده و درسی فراموش‌‌ ناشدنی به وطن‌فروشان، خائنان بی‌غیرت و خودفروخته خواهند آموخت.

به یاری خداوند متعال این بار نیز حزب‌الله، چشم فتنه را کور خواهد کرد: ان وعد الله حق.


والسلام علی عبادالله الصالحین

بیانیه انصار حزب‌الله شهرستان بابل


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.