.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اکثریت آرا
نماینده اسبق بابل رئیس هئیت سوارکاری استان تهران شد
مجمع عمومی انتخابات ریاست هیئت سوارکاری استان تهران با حضور مسئولین فدراسیون س.ارکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تشکیل و علی فیروزجایی بار دیگر به عنوان رئیس هیئت سوارکاری استان تهران انتخاب شد.
نماینده اسبق بابل رئیس هئیت سوارکاری استان تهران شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی هیئت سوارکاری استان تهران، این مجمع با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه ۱۲ دی ماه در سالن آمفی تأتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

.در این مجمع سه نامزد، اهداف و سیاست های خود را ارائه دادند و در نهایت رضا کاظمیان به نفع کریمی فیروزجایی انصراف داد حامد علی محمدی، رضا کاظمیان و علی کریمی فیروزجایی سه نامزد این انتخابات بودند که هر کدام به مدت ۵ دقیقه برنامه ی خود را برای ۴ سال ریاست هیئت سوارکاری استان تهران بیان کردند.

در پایان با حضور مسئولان و اعضای مجمع انتخابات برگزار شد و از مجمع ۱۶ آرای داده شده دکتر علی کریمی ۱۱ رای و حامد علی محمدی ۴ رای و همچنین یک رای سفید به دست آمد و در نهایت دکتر علی کریمی فیروجایی با ردیگر ریاست هئیت سوارکاری استان تهران را بر عهده گرفت.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.386 seconds.