.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی قائم‌شهر و چیت‌سازی بهشهر بازیابی شوند
استاندار مازندران گفت: نساجی قائم‌شهر و چیت‌سازی بهشهر باید بازیابی شوند و این صنایع را دوباره به حیات خود برگردانیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال مازندران که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: بازیابی کارخانه نساجی قائم‌شهر و چیت‎سازی بهشهر باید انجام شود، نمایندگان این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی آقایان رضیان و شاعری نیز اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: یکی از این شرکت‌ها مالکیت خارجی دارد و دیگری نیز به شهرداری واگذار شده است که باید تلاش کنیم این صنایع را به حیات خود برگردانیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی که در جلسه حضور داشت اظهار کرد: کارگران نساجی مازندران به من زنگ زدند و از تأمین اجتماعی گلایه‌مند بودند که چرا بیمه آنها تمدید نمی‌شود.

عبدالله رضیان افزود: 360 کارگر نساجی مازندران این شرایط را دارند و اکنون موقعیتی نیست که بیمه آنها تمدید نشود، توجه کنیم که به چالش‌ها دامن زده نشود.

وی بیان کرد: در نساجی قائم‌شهر نیز 200 کارگر، یک و نیم تا دو ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: قرار شد یکشنبه هفته آینده در سازمان گسترش جلسه‌ای برگزار شود و حتی قول داده شد منابعی برای حل این مشکلات تزریق شود.

رضیان گفت: از سازمان‌های نظارتی، بازرسی و دستگاه‌های مربوطه دیگر خواهش می‎کنم طوری نشود که منابع را بدهیم اما به‌دلیل ناهماهنگی کار خاصی صورت نگیرد، اکنون سیستم کشور به گونه‌ای نیست که مسائل را دامن بزنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.