.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: انجمن‌های علمی برنامه جامع تدوین کنند
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بابیان اینکه انجمن های علمی برنامه جامع برای ارتقای کل معلمان استان تدوین کنند،گفت: انجمن های علمی برهمه پایه های درسی تمرکز کنند و فقط در متوسطه دوم متمرکز نشوند چرا که مباحث علمی می توانند از پایه های دیگر نیز باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «سید علی قاسمی» در نشست انجمن های علمی استان، تصریح کرد: پدیده های علمی باید بارویکرد پدیدارشناسانه بررسی شوند تا موجب ایجاد هزینه های اجتماعی نشوند. پدیدار شناسی یعنی اینکه بدون پیش فرض های ذهنی به پدیده ها نگاه کنیم.

وی در همین راستا خواستار نگاه پدیدار شناسانه به انجمن های علمی شد و ادامه داد: با این نگاه است که می توان هدف اصلی انجمن های علمی را بازشناخت. انجمن های علمی نباید بر مسائل شخصی متمرکز شوند و سعی کنند باطراحی برنامه جامع بر توانمندی کل معلمان و در نهایت کیفیت بخشی علمی کل آموزش و پرورش استان بیفزایند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران حرکت انجمن های علمی را در راستای اهداف سازمانی برشمرد و خاطر نشان ساخت: انجمن های علمی می توانند از طریق فرصت امکانات الکترونیکی از جمله فناوریهای مجازی، شبکه های اجتماعی و ویدئو کنفرانس به تبادل اطلاعات بپردازند.

این مسئول با اشاره به هدایت و مدیریت علمی جلسات گروه های آموزشی افزود: انجمن های علمی همچنین می توانند با گروه های آموزشی در ارتباط باشند. آنها با مدیریت گروه های آموزشی می توانند فرصت های علمی نوظهوری در عرصه های علمی خلق کنند.

قاسمی با بیان اینکه در انجمن های علمی از ظرفیت مقطع ابتدایی نیز استفاده شود، ابراز کرد: انجمن های علمی برهمه پایه های تحصیلی تمرکز کنند و فقط در متوسطه دوم متمرکز نشوند چرا که مباحث علمی می توانند از پایه های دیگر نیز باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.