.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین سند نشاط اجتماعی در استان مازندران
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: سند نشاط اجتماعی استان با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان، صاحب‌نظران و مشارکت دستگاه‌های مسئول تدوین می‌شود.
تدوین سند نشاط اجتماعی در استان مازندران

به گزارش شمال نیوز، عیسی قاسمی طوسی در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان با اشاره به این که دولت تدبیر و امید، رویکرد مطلوبی به مقابله با آسیب های اجتماعی دارد و اعتبارات مناسبی را به این مهم اختصاص داده است، افزود: برای ارتقا نشاط اجتماعی و افزایش امید و اعتماد در جامعه نیاز به چراغ راه و تدوین سند نشاط اجتماعی داریم.


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه باید برنامه های غنی و موثر فرهنگی برای جامعه تدارک ببینیم، یادآور شد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و ایجاد نشاط فاخر و آگاهسازی جامعه بهره برد.


وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی با برنامه‌های هوشمندانه و جامع تقویت می‌شود، خاطرنشان ساخت: از ظرفیت هنر می‌توان در ایجاد نشاط در جامعه به نحو مطلوب استفاده کرد.


در آغاز این جلسه حیدری، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، از برنامه های این اداره کل در برای تقویت و ارتقا نشاط اجتماعی و افزایش امید در استان ارایه کرد./ ایلنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.