.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرصت یک روزه برای ثبت نام کسر خدمت‌های جدید سربازی
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از فرصت یک روزه به متقاضیانی که موفق به ثبت نام برای کسر خدمت‌های ایثارگری، رزمندگی و آزادگی نشده‌اند تا پایان امروز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از فرصت یک روزه به متقاضیانی که موفق به ثبت نام برای کسر خدمت‌های ایثارگری، رزمندگی و آزادگی نشده‌اند تا پایان امروز خبر داد

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته آخرین مهلت برای ثبت نام متقاضیان کسر خدمت‌های ناشی از ایثارگری، رزمندگی و آزادگی بود اما با توجه به حجم زیاد مراجعه کنندگان در برخی از سیستم‌ها مشکلاتی به وجود آمده بود که به همین دلیل امروز هم امکان پاسخگویی و ثبت نام از همه متقاضیان فراهم نشد.

کمالی اضافه کرد: در همین راستا با موافقت ستاد کل تصمیم بر آن شد تا آن دسته از افرادی که روز گذشته به اخلال پیش آمده موفق به ثبت نام برای بهره‌مندی از کسر خدمت‌های جدید سربازی نشده‌اند تا پایان وقت اداری امروز نیز بتوانند درخواست خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که موفق به ثبت نام نشده‌اند تنها امروز فرصت برای ثبت نام دارند، گفت: این تصمیم به منزله تمدید مهلت نیست، بلکه به خاطر اخلالی است که روز گذشته در سیستم ایجاد شده بود و دفاتر پلیس+10 نیز موظفند تا آخرین نفری را که در این دفاتر حضور دارند ثبت نام کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه روند بررسی مدارک ثبت نام کنندگان از عصر دیروز آغاز شده است، تصریح کرد: مراحل مختلف این طرح طبق زمان بندی ادامه خواهد داشت و تا پایان این ماه اسامی 20 هزار نفر نخست و واجد شرایط اعلام خواهد شد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.