.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی انجام شد؛
امضاء تفاهم‌نامه میان اتاق اصناف بهشهر و دانشگاه علمی و کاربردی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: با حضور یعقوبی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، فرماندار و امام جمعه شهرستان بهشهر و در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی، تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین اتاق اصناف و بازاریان این شهرستان با دانشگاه علمی و کاربردی امضا شد.

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل هادی‌نزاد در گفت‌وگو با مازند اصناف گفت: در 3 ماهه گذشته تعداد 108 پرونده تخلف صنفی در شهرستان بهشهر تشکیل شد.

وی با اعلام این مطلب افزود: طی این بازه زمانی، 582 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده به میزان 59 میلیون و 797 هزار ریال بوده که جهت صدور رأی به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر اظهار کرد: طی این مدت تعداد 114 مورد بازرسی از حوزه آرد و نان و نانوایی‌های شهرستان صورت گرفت که منجر به تشکیل 19 پرونده تخلف به مبلغ 5 میلیون و 340 هزار ریال شد.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری، 4 کارگاه آموزشی پول‌شویی نیز در بهشهر و با حضور روسا و رابطان اتحادیه‌های طلا، فرش و موکت، صنایع دستی، مشاوران املاک و نمایشگاه‌های اتومبیل و رابطان اتاق اصناف تشکیل شد.

وی عنوان کرد: با حضور یعقوبی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، فرماندار و امام جمعه شهرستان بهشهر و در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی، تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین اتاق اصناف و بازاریان این شهرستان با دانشگاه علمی و کاربردی امضا شد.

رئیس اداره صمت بهشهر در پایان اذعان کرد: اداره صمت بهشهر با کمک اتاق اصناف و بازاریان شریف جهت کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه تاکنون، البسه مبلغ یک میلیارد ریال و نایلون به مبلغ 70 میلیون ریال و کمک‌های نقدی به مبلغ 200 میلیون ریال به مناطق مذکور اهداء کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.