.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرید نساجی توسط شهرداری قائم‌شهر قراردادی است
عضو شورای اسلامی قائم‌شهر گفت: خرید نساجی قراردادی است که بعد از هشت سال زمین به شهرداری می‌رسد و در طول این هشت سال نمی‌توان از محل درآمد آن حقوق کارگران را پرداخت کرد.

به گزارش شمال نیوز، ایمان پویامهر ظهر امروز در جلسه علنی شورا با بیان اینکه برای حل مشکلات انتظار معجزه از یک نفر نیست و هرمسؤولی بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد رضایت مردم جلب می‌شود، اظهار کرد: همه ما در عرصه انتخابات قو‌ل‌هایی دادیم و مردم با این انتخاب اعلام کردند که به شورا امیدوار هستند.

وی افزود: مشکلات زیادی در قائم‌شهر وجود دارد که مهم‌ترین آن زباله است چرا که برازنده شهری که به‌نام قائم‌آل‌محمد است، نیست مسافرانی که از این شهر عبور می‌کنند با استشمام بوی مشمئزکننده مواجه شوند.

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر به موضوع کارخانه نساجی اشاره و تصریح کرد: از همان روز نخست که واگذاری کارخانه به سازمان خصوصی‌سازی و بحث فروش آن مطرح شد مخالفت‌های زیادی داشت و استاندار و نمایندگان مجلس شورای خواستار این بودند که نسبت به این واگذاری تجدیدنظر شود.

پویامهر با بیان اینکه نساجی مازندران به دلیل پرداخت حقوق بازنشسته‌ها دچار مشکل بود ولی در نساجی قائم‌شهر گزارش بحرانی نداشتیم، اظهار کرد: با فشار سازمان گسترش نوسازی این واحد تولیدی به مزایده گذاشته شد و شهرداری توانست برنده مزایده شود.

وی ادامه داد: دوستی نساجی و شهرداری دوستی خاله خرسه است چرا که هم شهرداری در خدمات دهی به مردم دچار مشکل می‌شوند و هم کارخانه نمی‌تواند به کار خود بپردازد.

این عضو شورا تصریح کرد: خرید نساجی قراردادی است که بعد از هشت سال زمین به شهرداری می‌رسد و در طول این هشت سال نمی‌توان از محل درآمد آن حقوق کارگران را پرداخت کرد.

وی افزود: یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان از محل حساب پارکینگ برای پرداخت حقوق برداشته شد در حالی که این برداشت خلاف است و جابه‌جایی فقط با نظر انجمن شهر انجام می‌شود.

پویامهر با بیان اینکه نساجی باید به سازمان گسترش و نوسازی برگردد چرا که در طول چهار سال دچار مشکلات زیادی در بخش عمرانی شدیم و نساجی هم بدون سرپرست ماند و در این موضوع باید احساسات را کنار بگذاریم.

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر در پایان گفت: از زمان تأسیس شهرداری در قائم‌شهر تا پایان دوره شهرداری عباس صالح‌زاده، جذب در شهرداری به 600 نفر هم نرسید و این در حالی است که در طول چهارسال، به اندازه تاریخ شهرداری کارمند وارد شهرداری شد.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.483 seconds.