.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از شایعه تا واقعیت مرگ جوان و کودک در نور به‌دلیل اشتباه پزشکی مازندران
اشتباهات پزشکی چیز جدیدی نیست و همواره شاهد خبرهایی از این دست بودیم که خیراً در مازندران شاهد خبرهایی در ارتباط با فوت رمضان اسکندری جوان ۲۷ ساله اهل جلیکان چمستان نور تلخ‌تر از آن خبر درگذشت آرتین صالحی کودک هشت ساله نوری در بیمارستان امام خمینی به‌دلیل اشتباه پزشکی شنیده شد.

به گزارش شمال نیوز، اشتباهات پزشکی به این دلیل که با جان و سلامت مردم ارتباط پیدا می‌کند از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

اینکه چشم امید بیمار همیشه به پزشک معالجش است تا به سلامتی از دست رفته خود را به‌دست آورد این قبیل اشتباه‌ها اعتماد مردم را به حوزه سلامت خدشه‌دار می‌کند.

اشتباهات پزشکی چیز جدیدی نیست و همواره شاهد خبرهایی از این دست بودیم؛ اما در سال‌های اخیر هرچند نسبت به گذشته اشتباهات کمتر شده می‌بینیم این خبرها بیشتر منتشر می‌شود که دلیل آن را می‌توان به افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به حقوق سلامت خود دارند دانست.

اخیراً در مازندران شاهد خبرهایی در ارتباط با فوت رمضان اسکندری جوان ۲۷ ساله اهل جلیکان چمستان نور تلخ‌تر و از آن خبر درگذشت آرتین صالحی کودک هشت ساله نوری در بیمارستان امام خمینی به‌دلیل اشتباه پزشکی شنیده شده که بسیار نگران‌کننده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این‌باره  اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و براساس دستور مقام قضایی برای تعیین علت فوت کالبدشکافی انجام شده است.

علی عباسی گفت: پس از انجام آزمایش‌های علمی و تخصصی نتیجه آن ازطریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

 امیدواریم با بررسی مشکلات و نواقص و همچنین دقت و توجه بیشتر شاهد مشکلاتی از این نوع نباشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.