.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 6 شکارچی غیرمجاز در مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت وکنترل درسوادکوه ،آمل ،بابل، بابلسر و نوراز6 شکارچی غیرمجاز، 6 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و تعداد زیادی از دام‌های هوایی را جمع‌آوری کردند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست سوادکوه حین گشت و کنترل در منطقه بزمیلش از چهار شکارچی غیرمجاز، چهار قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی زیاد فشنگ و لاشه یک راس گراز و بقایای شکار تشی، قرقاول، ابیا و کبک دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در بازدید از منزل متخلفی در این شهرستان مقداری گوشت شکار، جمجمه دو راس کل و بز وحشی، لاشه چهار قطعه کبک ولاشه یک قطعه مرغابی و کبوتر به همراه تعدادی زیاد فشنگ کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی این شهرستان از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

در نور نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت‌زنی در منطقه چمستان 15 رشته دام هوایی را تخریب و جمع‌آوری کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.