.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح مشکلات و مطالبات از مجاری قانونی حق مردم است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اعتراضات مردم در روزهای اخیر،گفت: طرح مشکلات و مطالبات از مجاری قانونی حق مردم است اما مردم هوشیار و بصیر ما به خوبی به دسیسه‌های دشمنان واقف هستند و مراقبت کنند تا صف معترضان با اغتشاش‌گران جدا شود و افراد نفوذی و سیاسی از مطالبه‌گری مردم سوء استفاده نکنند.

به گزارش شمال نیوز، صبح نشست اعضای مجمع نمایندگان استان در زمینه پیگیری وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی با هدف هم‌افزایی و تبادل اطلاعات روندهای نظارتی با شورای دستگاه‌های نظارتی استان در دیوان محاسبات استان مازندران برگزار شده است. 

در این نشست مدیران کل دیوان محاسبات، بازرسی، اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گزارشی از روندها،برنامه‌ها  و پرونده‌های در دست اقدام و همچنین مشکلات فراروی امور نظارتی بیان داشتند. 

در ادامه هریک از نمایندگان نیز پیرامون مسائل و مشکلات حوزه نظارتی و اهمیت نقش نظارت در پیشگیری فساد مطالبی را طرح کردند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران درباره اهداف و جمع‌بندی این نشست گفت: از آنجایی‌که نظارت یکی از وظایف اصلی نمایندگان و مجلس شورای اسلامی است بناگذاشتیم برای تبادل تجربیات و اطلاعات نظارتی نشستی را با مدیران دستگاه‌های نظارتی استان داشته باشیم. 

حسین نیازآذری افزود: نظارت باید با هدف پیشگیری از فساد و کارآمدسازی دستگاه‌های اجرایی و امور خدمت‌رسانی به مردم فراگیر شود.

وی با مهم خواندن خدمت به مردم خاطرنشان کرد: باید با همکاری و همگرایی مشکلات جامعه اعم از بیکاری و مسائل معیشتی مردم کاهش یابد و اگر هر نهاد یا سازمانی بخواهد تک‌روی کند خدمتی صورت نمی‌گیرد و همین اندک منابع به هدر می‌رود. 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اعتراضات مردم در روزهای اخیر، تصریح کرد: طرح مشکلات و مطالبات از مجاری قانونی حق مردم است اما مردم هوشیار و بصیر ما به خوبی به دسیسه‌های دشمنان واقف هستند و مراقبت کنند تا صف معترضان با اغتشاش‌گران جدا شود و افراد نفوذی و سیاسی از مطالبه‌گری مردم سوء استفاده نکنند. 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وظیفه همه مسؤولان پاسخگویی صادقانه به مطالبات بحق مردم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.777 seconds.