.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر پزشک بدون مرز به همراه دخترش به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه+تصاویر
پنجشنبه هفتم دی‌ماه پس از معاینه و درمان تعداد ٤٥٠ بیمار در شهر زلزله‌زده ثلات باباجانی (تازه‌آباد) که اتفاقاً روز بسیار شلوغی هم بود به روستای آبدالان میرکی بخش ازگله کرمانشاه نیز رفتیم.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دومین سفر کاری خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه چنین می‌گوید: دومین دوره سفرم به کرمانشاه به‌نام استاد مهربانی‌ها «زنده‌یاد پرفسور یلدا» با کمک دوستان کرمانشاهی آقایان قادری و یوسفی، در معیت دستیاران پرتلاش و خوبم خانم دکتر قائدی، خانم دکتر علیپور و دخترم با دارو و تجهیزاتی که با کمک همه همکاران تهیه کرده بودیم به مناطق زلزله‌زده عزیمت کردیم.

پنجشنبه هفتم دی‌ماه پس از معاینه و درمان تعداد ٤٥٠ بیمار در شهر زلزله‌زده ثلات باباجانی (تازه‌آباد) که اتفاقاً روز بسیار شلوغی هم بود به روستای آبدالان میرکی بخش ازگله کرمانشاه نیز رفتیم.

روستای بسیار زیبایی که با ٤٠ خانوار کاملاً تخریب شده و سه نفر از عزیزان‌شان را از دست داده بودند.

خوشحالی اهالی روستای آبدالان، از حضورمان به آسانی قابل وصف نیست، به‌ویژه کودکان، دختران و زنان که محبت و شادی را اطراف خانم دکتر علیپور، خانم دکتر قائدی و دخترم حلقه زده بودند تا بگویند اولین نیازشان در آسیب  و مصیبت زلزله، آغوش پر از مهر و محبت هم‌وطنان به‌خصوص پزشکان است.

بسی موجب مسرت و خوشحالی بود که در مقایسه با دور اول سفرم، بسیاری از مردمان زلزله‌زده با محبت هموطنان عزیز، صاحب کانکس شده بودند تا از سختی‌های زندگی‌شان در چادر اندکی کاهش یابد.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.312 seconds.