.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی توتون کاران شرق مازندران پرداخت می شود
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تا دو روز آینده بدهی توتون کاران شرق مازندران پرداخت می شود و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری پیش ازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند خرید توتون توسط دخانیات ایران با قوت در دست انجام است و با تلاش و پیگیری های انجام شده تلاش داریم تا مطالبات کشاورزان به زودی پرداخت شود.

وی با اعلام اینکه کشت و بازاریابی مناسب برای هر تولیدی مهم است؛ افزود: در این بخش و در تولید توتون باید کالای قابل رقابت با تولیدات خارجی تولید و روانه بازار کنیم چرا که اگر کالای رقابت پذیر وارد بازار شود، مورد تقاضا واقع شده و سودآوری بیشتری خواهد داشت.

این مسئول با اعلام اینکه باید انگیزه لازم برای تولید در کشاورزان ایجاد شود؛ گفت: در این بخش باید تلاش شود تا با پرداخت مطالبات و تأمین نهاده‌هایی همچون تهیه کود، بذر و سم، انگیزه تولید را در کشاورزان افزایش دهیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های انجام شده، برای سیگارهای وارداتی تعرفه‌هایی وضع شد تا سیگارهای خارجی و سیگاری که با توتون داخلی تولید می‌شود قابل رقابت ببوده و کشاورزان متضرر نشوند.

شاعری با اشاره به اینکه توتون یک محصول صنعتی است و نقش مهمی در تولید اشتغال دارد؛ افزود: امیدواریم دولت در این بخش حمایت های ویژه ای را از این تولید صنعتی و مهم به عمل آورده و با حمایت از این کشت، توسعه فن‌آوری‌های نوین و افزایش ضریب مکانیزاسیون، شاهد کاهش هزینه تولید و افزایش درآمد کشاورزان باشیم.

وی ادامه داد: تولیدات توتون بسیار مرغوب و مناسبی در داخل تولید می شود که با توجه به تولید سالانه ۹ هزارتنی توتون داخل کشور، نیازی به واردات توتون نیست.

شاعری همچنین با بیان اینکه ظرفیت مناسب در شرق مازندران برای کشت توتون وجود دارد؛ گفت: با توجه به کشت توتون در منطقه، راه اندازی خط تولید تنباکو و سیگار ظرفیت مناسبی است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.417 seconds.