.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاثیر خبر افزایش حامل‌های انرژی در بودجه 97 بر بازار و قیمت‌ها
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه 97 تأثیر خود را بر بازار و قیمت‌ها گذاشت.

به گزارش شمال نیوز،شمس‌الله شریعت‌نژاد اظهار کرد: دولت منابع درآمدی خود را در بودجه ۹۷ پیش‌بینی کرده که یکی از آن افزایش بنزین با قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان بوده است که تصور نمی‌کنم مجلس به این بحث رای دهد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع این است که فقر را در کشور ریشه‌کن کنیم، اضافه کرد: برای ریشه‌کن کردن فقر باید به دنبال منابع باشیم نه اینکه به دنبال افزایش قیمت حامل‌های انرژی باشیم.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به رکود اقتصادی که در کشور حاکم است منابع درآمدی مردم بسیار پایین است و توان تامین معاش خود را ندارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین به یک‌هزار و ۵۰۰ تومان را باید دولت مصوب کرده که در آئین‌نامه اجرایی مصوب شود که در این صورت سال آینده اجرایی می‌شود، تصریح کرد: ولی هنوز نه به دار نه به بار شاهد افزایش قیمت کالاها در بازار هستیم که می‌توان گفت این این امر تاثیر خود را در بازار داشته است که نشان می‌دهد راهکار خوبی نیست.

شریعت‌نژاد در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود و ضرورت مهار قیمت کالاها ادامه این روند موجب التهاب در جامعه شده و مشکل را مضاعف خواهد کرد و مجلس به این موضوع رای نمی‌دهد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.