.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریزش سنگ‌های غول پیکر در روستای «منجیر» کجور/ بلاتکلیفی اهالی منجیر 9ساله شد +تصاویر
برای نهمین سال پیاپی ریزش سنگ‌های غول پیکر در روستای «منجیر» بخش کجور شهرستان نوشهر مردم این روستا را وحشت‌زده کرده است.

به گزارش شمال نیوز،علی مسعودی با اشاره به تداوم سالانه ریزش سنگ در روستای منجیر بخش کجور، اظهار کرد: ریزش سنگ شب گذشته در این روستا سبب تخریب بخشی از یک واحد مسکونی و ترس و وحشت اهالی بومی این روستا شده است.

عضو شورای اسلامی روستای «منجیر» با بیان اینکه این حادثه بر نگرانی اهالی نسبت به بلاتکلیفی چندین ساله آنها برای جا به جایی روستا افزوده است، افزود: همچنین ریزش سنگ‌های غول پیکر در شامگاه امشب نیز سبب تخریب قسمتی از منازل مسکونی و دامداری شده و خسارت مالی به آن وارد کرده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حوادث به اهالی آسیبی نرسیده است، تصریح کرد: منزل مسکونی آسیب دیده از ریزش سنگ خالی از سکنه بوده است ولی ساکنانش برای گذراندن ایام زمستان در شهر به سر می‌برند ولی اگر در زمان ریزش سنگ، کسی در این منزل حضور ‌می‌داشت ممکن بود اتفاقات ناگوارتری رخ دهد.

مسعودی درباره پیگیری‌های چندین ساله اعضای شورای این روستا مبنی بر جا به‌جایی روستا به نقطه دیگر، گفت: سال‌ها از طریق مسؤولان استانی و شهرستانی این موضوع را پیگیری کردیم ولی اقدام اساسی انجام نداده‌اند و اهالی روستای «منجیر» همچنان بلاتکلیف مانده‌اند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.669 seconds.