.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام حجت استاندار مازندران در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی
سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در حالی برگزار شد که استاندار مازندران در اولین حضور خود در این نشست خواستار تعیین زمان برگزاری جلسه از قبل و هماهنگی لازم برای حضور همه افراد و اعضای اصلی در این نشست شد.

به گزارش شمال نیوز، سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی عصر امروز در سالن شماره یک استانداری مازندران با حضور برخی از مدیران کل مربوطه و نمایندگان بخش خصوصی و بانک‌ها در حالی برگزار شد که استاندار مازندران در اولین حضور خود در این نشست خواستار تعیین زمان برگزاری جلسه از قبل و هماهنگی لازم برای حضور همه افراد و اعضای اصلی در این نشست شد.


در ابتدای این نشست عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران که به عنوان دبیر این شورا حضور داشت با بیان اینکه این اولین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار مازندران است که برگزار می‌شود گفت که در استان ریاست شورا به عهده استاندار است و در ادامه نیز به طور خلاصه به جایگاه و نقش شورای گفت‌وگو پرداخت.


حسن خیریانپور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران نیز مصوبات مربوط به شورا را بیان کرد که ظاهرا براساس آن جلسات شورا باید به صورت منظم حداقل هر ماه یک‌بار برگزار شود و دبیرخانه هم باید هماهنگی لازم را داشته باشد.

وی در ادامه به اعضای استانی شورا اشاره کرد که باید ترکیب اعضا از رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس امور اقتصادی و دارایی، رئیس صنعت و معدن، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دبیر کمیسیون بانک‌های استان و... در جلسه حضور داشته باشند و همچنین شهرداری مرکز استان، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز باید در نشست حاضر بوده و به نوعی اعضای ثابت این جلسه هستند.


*واکنش اسلامی به زمان برگزاری و حضور نداشتن همه اعضا در نشست

خیریانپور در حال بیان ترکیب اعضا و افراد مربوطه به نشست بود که با واکنش محمد اسلامی روبرو شد، استاندار مازندران با گلایه نسبت به زمان برگزاری جلسه گفت: اگر نماینده‌ها باید حضور داشته باشند چرا جلسه را برای امروز هماهنگ کرده‌اید؟


وی گفت: این نحوه درستی نیست، زمان را طوری تعیین کنید تا همه حضور داشته باشند نه اینکه یک مرتبه جلسه بگذارید.


استاندار مازندران بر این موضوع تاکید کرد که از این به بعد طبق تقویم، زمانی را برای نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تعیین کنید که همه اعضا، خود در جلسه حضور داشته باشند نه اینکه نماینده به نشست اعزام کنند.


اسلامی ادامه داد: این جلسه استثنا امروز برگزار می‌شود و از این به بعد طبق تقویم، استانداری تعیین جلسه کرده و دبیر این شورا برای برگزاری جلسه پیگیری می‌کند.


علاوه بر اعتراض استاندار مازندران به برگزاری جلسه و نبود اعضای اصلی در نشست گفت‌و‌گوی بخش دولت و بخش خصوصی ابراز گلایه از عدم حضور شهردار مرکز مازندران در جلسات نیز توسط اسلامی در این نشست مطرح شد.


پیمانکاران در ارتباط با مشکلاتشان با شرکت‌هایی که پیمان بسته‌اند موضوعاتی را مطرح کردند و یکی از این شرکت‌ها شهرداری ساری اعلام شده بود، عدم حضور مهدی عبوری شهردار مرکز استان که باید در جلسه حاضر می‌بود بیشتر دیده شد و نماینده وی حضور در تهران را علت نیامدن او به نشست بیان کرد.


به گزارش فارس، این نخستین حضور استاندار مازندران در این نشست بود و براساس دستور اسلامی مقرر شد تا نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به طور منظم و با هماهنگی لازم و حضور همه اعضا و نه نمایندگان آنان برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.