.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقف پرسپولیس برابر فولاد
تیم فوتبال پرسپولیس برابر میزبانش فولاد خوزستان متوقف شد.

به گزارش شمال نیوز، در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار گاوین منشا در دقیقه ۱۳ گلزنی کرد و گل فولاد را نیز زهیوی در دقیقه ۸۹ به ثمر ساند.

نیمه نخست

دقیقه ۱۳: پرسپولیسی‌ها سمت چپ محوطه جریمه فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه محسن مسلمان با استفاده از این فرصت توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه گادوین منشا با یک ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد.

دقیقه۱۵: حرکت خوب شاگردان پورموسوی فرصت خوبی را برای فرشاد جانفزا ایجاد کرد اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه ۲۹: بازهم پرسپولیسی‌ها پشت محوطه جریمه فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه منشا قصد داشت با استفاده از این ضربه دروازه فولاد را باز کنند که شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: گاوین منشا درون محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد اما نتواست از فرصت به وجود آمده استفاده کند و توپ به بیرون رفت.

دقیقه۷۳: یاران فولاد پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شدند و در ادامه با ارسال توپ فرصت خوبی ایجاد کردند که درادامه توپ را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۸۹: با ارسال توپ به درون محوطه جریمه پرسپولیس توپ به زهیوی رسید و در ادامه این بازیکن با یک ضربه پای راست زیبا دروازه پرسپولیس را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان (۶۳ بشار رسن)، فرشاد احمدزاده ، علی علیپور(۷۷ سیامک نعمتی) و گادوین منشا

ترکیب فولاد: فولاد خوزستان: حامد لک عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، عبداله ناصری، فرزاد جعفری، سینا مریدی، اصغر عاشوری، ایمان مبعلی، رحیم زهیوی، فرشاد جانفزا

منبع:ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.