.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت وقایع چهارگانه بااهمیت و باارزش است
استاندار مازندران با اشاره به این که ثبت احوال و وقایع چهارگانه، کاری با اهمیت و ارزشمند است، تصریح کرد: عملیات ثبت احوال با دقت و سرعت صورت گیرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان، ضمن تبریک سوم دی ماه، روز ملی ثبت و احوال، با اشاره به این که ثبت احوال و وقایع چهارگانه، کاری با اهمیت و ارزشمند است، تصریح کرد: عملیات ثبت احوال با دقت و سرعت صورت گیرد.

وی، با اشاره به این که ثبت احوال و وقایع چهارگانه، کاری با اهمیت و ارزشمند است و عدم اطلاعات، برنامه ریزی را با عدم انطباق مواجه می‌کند، گفت: آمار و اطلاعات دقیق، درست و بهنگام کمک می‌کند که در اصلاح سیاست‌ها، مقررات، جهت گیری‌ها و نحوه مدیریت و شیوه نامه‌هایی که برای پیشبرد کشور بدان نیاز داریم، موفق باشیم.

استاندار اهتمام به ثبت بهنگام اطلاعات را از تکالیف اصلی ثبت و احوال دانست و یاد آور شد: اطلاعات بدست آمده باید از دستگاه‌های مرتبط اعتبار سنجی شود.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به اهمیت جامعه پرنشاط و پویا، با بیان این که نباید عوامل و شرایط جامعه ما را دچار سرخوردگی کند، خاطر نشان کرد: سهل انگاری و تخلف احتمالی در ثبت وقایع تولد در بیمارستان‌ها باید به صفر برسد و با سیستم‌های پیشرفته می‌توان نظارت دقیقی بر فرآیند ثبت آمار در بیمارستان‌ها داشت.

رئیس شورای هماهنگی ثبت احوال استان، با اشاره به برخی آمارها در حوزه آسیب‌های اجتماعی و سلامت در استان، گفت: روی شاخص‌های آسیب زا در حوزه‌های یاد شده باید کار تحلیلی صورت گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.833 seconds.