.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم اهمیت دادن به اقامه نماز جماعت در ادارات مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر اهمیت اقامه نماز جماعت در ادارات مازندران تاکیدکرد و گفت: برخی ادارات نباید عواملی همچون نبود فضای مناسب را برای اقامه نماز بهانه کنند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام ناصر شکریان ظهر شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اهمیت دادن این مسئله از سوی استاندار مازندران ابراز خرسندی کرد و افزود: همچنان که گسترش نماز جماعت و برپایی آن از سوی استاندار مازندران تأکید می‌شود امیدواریم این امر موردتوجه ادارات و نهادهای دیگر هم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقامه نماز اول وقت توسط مدیران دستگاه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر کارکنان و مراجعان باشد، ادامه داد: متأسفانه در برخی ادارات باوجوداینکه فضای کافی برای اقامه نماز جماعت وجود دارد اما دقت لازم در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: انتظار داریم با دستورالعملی که برای این ادارات تعیین‌شده و بر اساس آیین‌نامه، مدیران و کارکنان دستگاه‌ها بر اقامه نماز اول وقت دقت کافی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام شکریان در ادامه یادآور شد: دستگاه‌ها و شهرستان‌هایی که در این زمینه در حد مطلوب نیستند در ارزیابی‌ها موردتوجه قرار گیرند و به مدیران استانی در این زمینه تذکر لازم داده شود تا به این فریضه با جدیت پرداخته شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.