.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست مجوز استخدام 1600 نفر در استانداری ها و فرمانداری ها
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت كشور در ساری از درخواست مجوز استخدام 1600 نفر در استانداری ها و فرمانداری ها خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، جواد ناصریان در اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان شاغل در وزارت کشور در ساری به ضرورت بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی در وزارت كشور و استانداری ها اشاره و اظهار کرد: سند جامع نیروی انسانی با همکاری استانداری‌ها آماده و برای دولت و سازمان امور استخدامی ارسال شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس درخواست مجوز برای استخدام هزار و 600 نفر در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها شده و این موضوع در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت كشور خاطرنشان کرد: نیروهای انسانی موجود متناسب با سابقه مدرک، رشته تحصیلی و تجربه ساماندهی شده و تلاش بر آن است تا با توانمندسازی نیروی انسانی برای هر پستی در وزارت كشور نیروی انسانی توانمند وجود داشته باشند تا نیازی به تامین نیرو از سایر دستگاه‌ها نباشد.

ناصریان تصریح كرد: برای نخستین بار با تلاش صورت گرفته بیش از 83 درصد فرمانداران از مجموعه وزارت كشور هستند و به دنبال آن قرار است كه در حوزه بخشداری ها هم از مجموعه نیروهای این حوزه استفاده می‌شود.

وی از اصلاح ساختار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خبر داد و گفت: بر این اساس 600 معاون جدید به ساختار فرمانداری ها اضافه شده است و اختصاص معاون به 30 تا 40 درصد بخشداری ها هم پیش‌بینی شده كه در حال پیگیری بوده و اولویت هم به كارگیری از ظرفیت داخلی مجموعه وزارت كشور است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.