.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه: اجازه بی‌بندوباری و فساد را به کسی در بابلسر نمی‌دهیم
امام جمعه شهر بابلسر گفت: با لجن‌افکنی و فساد مخالفیم و به کسی اجازه بی‌بندوباری، فساد و...در این شهرستان را نمی‌دهیم و بدانید که مسؤولان و مردم این شهر درباره این موضوع سکوت نخواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل قلی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: در هفته گذشته سخنانی درباره حیا گفته شد و بعضی از کافی‌شاپ‌ها بی‌حیایی را به اوج خود رسانده بودند در این مکان‌ها بی‌حجابی، پارتی و نوشیدنی‌های الکلی دیده و گزارش می‌شد که باعث اذیت و آزار مردم این شهر شد.


وی با قدردانی از دادستانی و ماموران نیروی انتظامی که این مجموعه را پلمب کردند و باعث جلوگیری فساد در شهر شدند، تصریح کرد: بعضی‌ها در فضای مجازی شیطنت کردند گفتند که امام جمعه با شادی و کنسرت مخالف است از همین تریبون نماز جمعه اعلام می‌کنم من با نشاط اسلامی مخالف نیستم و آنچه براساس قانون و شرع باشد مخالف نیستیم و تایید می‌کنیم با کارآفرینی مشکل نداریم اتفاقا حمایت هم می‌کنیم آقایان مشکلات و اعتراضات صنفی و شخصی خود را وارد نکنند.


امام جمعه بابلسر افزود: با لجن‌افکنی و فساد مخالفیم و به کسی اجازه بی‌بندوباری، فساد و... نخواهیم داد و بدانید که مسؤولان و مردم این شهر درباره این موضوع سکوت نخواهند کرد.


این مسؤول ادامه داد: پاییز به آخر رسیده است و زمستان شروع شده است و ضرب‌المثل قدیمی که می‌گوید جوجه را آخر پاییز می‌شمارند الان هم مسؤولان باید گزارش ارائه بدهند که چه کار کرده‌اید در سال اقتصاد مقاومتی تولید ـ اشتغال قرار داریم مسؤولان اگر از اشتغال ایجاد کردید پس چرا مراجعه‌کننده زیاد است که جوانان بیکار هستند.


قلی‌پور با اشاره به اینکه استاندار مازندران هرچه زودتر تیم مدیریتی خود را مشخص کنید، خاطرنشان کرد: کار شما اشتغال و تولید است و از همین تریبون اعلام می‌کنم دست تک تک سرمایه‌گذاران و تولیدکننده‌ها را بوسه می‌زنم.


وی بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی سنگ جلوی پای سرمایه‌گذاران نگذارند و باید از سرمایه‌گذاران، کشاورزان و باغداران حمایت شوند و فرمانداری بابلسر تیم حمایت از سرمایه‌گذار خود را شکل دهید.


امام جمعه بابلسر با اشاره به زلزله روز گذشته در تهران، گفت: باید به نکته‌های ایمنی اشاره کنیم در حال حاضر در بابلسر به ساختمان‌های چند طبقه مجوز داده‌اند که هیچ گونه نکات ایمنی رعایت نشده است اگر اتفاقی بیافتد برای حل مشکل کاری نمی‌توان کرد، معماری‌های ساختمان‌های شهر فاقد معماری‌های اصیل ایرانی و اسلامی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.