.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش معاون مدیر دفتر سهام عدالت برای صاحبان سهام در مازندران
معاون مدیر کل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی، از قطعی شدن پرداخت سود سهام عدالت به ۳۴ میلیون ایرانی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،«اسماعیل مختاری دولت آبادی»؛ معاون مدیر کل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی کشور در شهرستان آمل گفت: نخستین سود سهام عدالت به حدود ۳۴ میلیون سهامداری که شماره شبا آن‌ها در سامانه ثبت شده پرداخت خواهد شد.

وی مبلغ پرداختی برای هر سهامدار دارای برگه‌های سهام یک میلیون تومانی را ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد وافزود: در مجموع بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان ارزش سود سهام شرکت‌های تعاونی وسرمایه گذاری به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی سهام عدالت گفت: حدود ۶۰ شرکت بزرگ تولیدی کشور متناسب با مشمولان سهام عدالت در ۱۰ سال، سود سهامداران را پرداخت وسازمان خصوصی سازی این سود‌ها را به حساب خزانه واریزمی کرد.

دولت آبادی رقم کلی سود سهام عدالت شرکت‌هایی که به حساب سازمان خصوصی سازی وپس از آن به خزانه کشور واریز کردند، را ۲۳ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۳ حدود ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر برای دریافت برگه‌های سهام عدالت نام نویسی کردند، گفت: پس از این سال به بعد، حتی یک نفر هم به آمار ثبت نامی‌ها در کشور ثبت نشده ودر زمان حاضر دولت براساس این تعداد سهامدار درحال برنامه ریزی است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.785 seconds.