.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت مبدل کولر ژنراتور واحدگازی نیروگاه نکا در داخل کشور
مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: مبدل کولر ژنراتور واحد گازی نیروگاه شهیدسلیمی نکا با همت تولیدکنندگان داخلی ساخته شد.

به گزارش شمال نیوز، نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: سازندگان متعهد و توانمند وطنی تحت نظارت مستمر کارشناسان نیروگاه نکا موفق به طراحی و ساخت نمونه اولیه این مبدل‌ها به روش مهندسی معکوس شدند.

وی افزود: پس از گذراندن مراحل مختلف آزمایشات عملکردی و اخذ تأییدیه ارزیابی کیفیت از گروه‌های مهندسی و تعمیرات، ۲ عدد از این مبدل‌ها ساخته و در واحد یک گازی این نیروگاه نصب و ۲ عدد دیگر در حال ساخت است.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: این مبدل‌ها با یک چهارم قیمت مشابه خارجی آن خریداری شده و به ازاء خرید هر مبدل ۲ میلیارد و سیصدمیلیون ریال صرفه جویی حاصل شده است.

نعمتی افزود: نیروگاه نکا با مدیریت ساخت این قطعه در سال تولید و اشتغال و کاهش وابستگی صنعت برق به سازندگان خارجی، از خروج ۹ میلیارد و دویست میلیون ریال سرمایه ملی از کشور جلوگیری کرده است.

وی گفت: کارشناسان نیروگاه بمنظور بهبود عملکرد و ارتقاء بازدهی این مبدل‌ها اصلاحاتی در طراحی و ساخت نمونه اصلی آن بوجود آوردند که در نتیجه موجب ارتقاء حداقل ۵ درصدی عملکرد و راندمان این دستگاه نسبت به نمونه خارجی و رفع حدود ۱۰ مگاوات محدودیت تولید در فصول سرد سال شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا افزود: هر یک از واحد‌های گازی نیروگاه نکا دارای ۴ عدد مبدل کولر جهت خنک کاری ژنراتور است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.