.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتبارات دفاعی کشور تقویت شود
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش و تقویت اعتبارات بنیه دفاعی کشور برای ارتقای امنیت ملی در لایحه بودجه سال ۹۷ شد.

به گزارش شمال نیوز،علی اصغر یوسف نژاد  با اشاره به بررسی لایجه بودجه در مجلس و کمیسیون تلفیق پیشنهاد داد تا کمیسیون تلفیق نسبت به افزایش و تقویت اعتبارات برای بنیه دفاعی، نیروهای نظامی و انتظامی برای ارتقای امنیت ملی حساسیت مثبت داشته باشد.

وی همچنین، همسان سازی حقوق و مزایای مستمری بگیران و بازنشستگان را ضروری دانست و افزود: تامین اعتبار برای حقوق و مطالبات کلیه بازنشستگان از جمله بازنشستگان فولاد و آموزش و پرورش از دیگر لازمه هایی است که کمیسیون تلفیق باید نسبت به آن نگاه مثبت داشته باشد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس، تلاش برای عدم افزایش قیمت حامل های انرژی مثل بنزین و گازوئیل، آب و برق و گاز را الزامی برشمرد و گفت: همچنین مطالبات بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی از دولت مورد توجه و تاکید نمایندگان کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تصریح کرد: تلاش برای اینکه در بودجه سیاستگذاری به گونه ای باشد که استان ها در درآمد و هزینه ها دخالت بیشتری داشته باشند و در ارتباط با درآمد استان، شناسایی و ظرفیت های استان، احکام بودجه ای مناسب را تنظیم و تصویب کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.947 seconds.