.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف سرقت در مازندران ۲۵ درصد رشد یافت
فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۲۵ درصدی کشف سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته و کشف ۸۲ درصدی سرقت ها در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت گفت: سرقت از جمله جرایمی است که موجب تزلزل امنیت اجتماعی ، احساس ناامنی و بحران روحی و دلسردی عامه مردم نسبت به امنیت خود و محیط پیرامونی آنها می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: پدیده سرقت در کلیه جوامع بشری همواره مذموم بوده و توقع اغلب مردم از نهادهای مسئول ، اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با این معضل اجتماعی و ایجاد محیط و فضائی ناامن برای سارقان است.

سردار میرفیضی یکی از مهمترین اهداف ناجا در تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت را افزایش هزینه های جرم، کاهش و تقلیل فرصت های مجرمانه با آگاه سازی عمومی و ارائه هشدارهای پلیسی و تشدید اقدامات گذشته به منظور تقویت احساس امنیت اجتماعی در جامعه برشمرد .

میرفیضی از افزایش ۲۵ درصدی کشف سرقت ها نسبت به سال گذشته از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و اقدامات پیشگیرانه پلیس آگاهی استان، شاهد کشف ۸۲ درصدی سرقت ها نسبت به وقوع آن طی ۸ ماهه سال جاری بوده ایم .

وی در ادامه با اشاره به این که امنیت، پایه و اساس توسعه و پیشرفت جامعه در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی است، تصریح کرد: تامین امنیت یک وظیفه همگانی است و اعتقاد ما این است که همه آحاد جامعه ، سازمان ها و نهادها در تامین امنیت و آرامش عمومی جامعه نقش دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به اینکه لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است، افزود: همه باید سهم خود را در برقراری امنیت بدانند و پلیس را در برقراری نظم اجتماعی و امنیت پایدار یاری دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.