.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران؛
کسادی بازار در آستانه شب یلدا/ عدم حمایت دولت از بنگاه‌های زودبازده
رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران در خصوص وضعیت حال حاضر بازار در هفته منتهی به بازار شب یلدا، گفت: بازار کساد و در رکود کامل است.
کسادی بازار در آستانه شب یلدا/ عدم حمایت دولت از بنگاه‌های زودبازده

به گزارش شمال نیوز به نقل از بلاغ، ابراهیم حسینی در خصوص وضعیت حال حاضر بازار در هفته منتهی به بازار شب یلدا، اظهار کرد: بازار کساد و در رکود کامل است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی نسبت به سال‌گذشته نداشتیم، افزود: قیمت هر کیلو پشت‌ زیگ 10 هزار تومان و شیرینی‌های خشک و تر نیز 10 تا 12 هزار تومان است.


رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران با تأکید بر اینکه صنف قنادان یک صنف تولیدی است که در هر واحد تولیدی دارای یک وانه کسب این صنف در مازندران از 5 الی 80 نفر مشغول به‌کار هستند، تصریح کرد: بسته‌های حمایتی دولت برای واحدهای صنعتی و کارخانجات بزرگ است، در صورتی‌که این بسته باید به بنگاه‌های زودبازده که دو تا پنج کارگر دارند، تعلق یابد.


حسینی ادامه داد: متأسفانه از یک‌سو این حمایت‌ها و تسهیلات به واحدهای صنعتی داده می‌شود و اصناف سهمی از آن ندارد و از سویی دیگر اوضاع نابه‌سامان و رکود بازار موجب شده است تا بسیاری از این واحدها مجبور به تعدیل نیرو و اخراج کارگران خود شده‌اند.


وی در پایان اذعان کرد: در حالی‌که دولت قیمت مواد اولیه را افزایش داده است اما ثبات قیمت در کف بازار حفظ شده است و افزایشی نداشته‌ایم.

حسینی متذکر شد:  محاسبه فروش شیرینی در مازندران بر مبنای وزن جعبه می باشد و در تهران مبنای بصورت خالص فروشی می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.