.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبرداد:
اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا در مازندران
با توجه به در پیش رو بودن ایام پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، طرح ویژه شب یلدا با هدف برخورد با متخلفان برگزار می شود.

 شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از اجرای طرح ویژه شب یلدا در مازندران خبرداد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، طرح ویژه شب یلدا با هدف برخورد با متخلفان برگزار می شود.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، مهدی عباسی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش تقاضا برای خرید میوه، آجیل و خشکبار از سوی مصرف کنندگان طرح وِیژه شب یلدا با هماهنگی تمامی دستگاه های مربوطه در استان اجرایی می شود و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند، تصریح کرد: در این طرح روسای شعب به همراه بازرسان مربوطه از میادین میوه تره بار و مراکز خرید و واحد های عرضه کننده آجیل و خشکبار بازرسی و با متخلفان برخورد می شود و در صورت اثبات تخلف به مجازات نقدی و دیگر مجازات های مقرر در قانون محکوم خواهند شد.


عباسی افزود: این طرح از تاریخ 25آذرماه شروع و تا 30آذر ادامه خواهد داشت.


مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران همچنین درباره عملکرد هشت ماهه این اداره کل گفت: در هشت ماه سال جاری 11 هزار و 198 فقره پرونده وارده به شعب به ثبت رسیده که 11 هزار و 163 فقره آن مختومه و متخلفین به مبلغ 56 میلیارد و 485 میلیون و 359 هزار و 660 ریال جزای نقدی محکوم شدند.


وی تصریح کرد: در این مدت عدم درج قیمت با سه هزار و 804 فقره، گرانفروشی با دو هزار و 535 فقره و عدم ارایه فاکتور خرید با یک هزار و 177 فقره، عدم صدور فاکتور 830 فقره، کم فروشی 470، تداخل صنفی 354 فقره، تقلب 277 فقره بیشترین تخلف در استان بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.