.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قانون ترامپ منجر به زندانی شدن علی‌نژاد در آمریکا شد
قانون ترامپ منجر به زندانی شدن علی‌نژاد در آمریکا شد

به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ: مسیح علینژاد در سالهای اخیر با استفاده از حمایت دولت‌های غربی بخصوص آمریکا و انگلیس، با ایجاد کمپین‌هایی مانند «آزادی یواشکی» و «چهارشنبه‌های سفید» به مقابله با ارزش‌های اسلامی و حجاب بانوان ایرانی پرداخته، وی حتی پس از مهاجرت از ایران و قرار گرفتن در دامان فرهنگ غربی از ارزش های جامعه ایرانی به بدی یاد می کندو در مصاحبه ای حتی می گوید: “من هیچ‌وقت دوست نداشتم که مادر شوم و وقتی در ۱۹ سالگی فهمیدم که حامله هستم، خیلی ترسیدم. قبل از مادر شدن حتی از زن بودن هم می‌ترسیدم و زمانی هم که ازدواج کردم می‌خواستم از زندگی روستایی با خانواده‌ام جدا شوم .

 

«مسیح علینژاد» همواره ادعا می کند که حکومت ایران در پی تضعیف اپوزیسیون خارج کشور است و می‌خواهند آنها را دلتنگ و پژمرده کند، وی هم چنین این موضوع را مستمسک قرار می دهد و از افسردگی خود اعتراف می گوید و اعتراف می کند که رویایش این است که خانواده و بخصوص پدر و مادرش را ببیند. وی برای نشان دادن میزان دلتنگی خود برای شهر محل زندگی‌اش و بخصوص خانواده‌اش، می گوید که وقتی در خیابان و مترو پیرمرد و پیرزنی را می‌بیند به یاد پدر و مادر خودش می‌افتد.

 

مسیح علی نژاد که در روز های اخیر به افسردگی مفرط به دلیل شکست در پروژه هایش مبتلا شده گفته که در حال حاضر به دلیل قوانین مهاجرتی ترامپ حق خارج شدن از آمریکا را ندارد و نمی تواند برای مسافرت و کنفرانس های مختلف به کشور های اروپایی برود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.788 seconds.