.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات خودکشی یکی از مدیران برج میلاد
پلیس تهران جزئیات خودکشی مدیر شیفت شب برج میلاد را اعلام کرد.
 میزان: پلیس تهران جزئیات خودکشی مدیر شیفت شب برج میلاد را اعلام کرد.     مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد:   در ساعت ۱۲ روز گذشته حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد خودکشی در برج میلاد ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر سریعا در محل حاضر شدند.


در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فرد متوفی ۵۸ ساله مدیر شیفت شب برج بوده که در داخل دفتر کارش واقع در سایت نمایشگاه جنب مجموعه برج میلاد به شکل حلق آویز کردن خود با طناب از چهارچوب در خودکشی کرده بود.

موضوع به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی اطلاع داده شد و تیم بررسی صحنه جرم نیز در محل حضور یافت. علت و انگیزه این اقدام در دست بررسی است که نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.   آغاز بررسی‌ها پیرامون خودکشی در برج میلاد   سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از انجام تحقیقات قضایی در خصوص خودکشی نگهبان طبقه اول برج میلاد در روز گذشته خبر داد.

محمد شهریاری اظهار کرد: بر اساس گزارشی که بدستمان رسید در محل حادثه که برج میلاد بود حضور یافتیم و با جسد یکی از کارمندان این برج مواجه شدیم.

وی ادامه داد: یادداشتی از وی بدست آمده مبنی بر اینکه وی به دلیل مشکلات مالی، اقدام به خودکشی کرده است.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی برج میلاد در پی وقوع این حادثه اعلام کرد: در ارتباط با اتفاق ناگواری که در مورد یکی از همکاران خوشنام و باسابقه‌ ما رخ داده، شائبه خودکشی وجود دارد و جزییات این ماجرا توسط پلیس در دست بررسی است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.