.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال گروه‌های جهادی به تمام نقاط کشور با شیوه‌ای نوين و جامع
فرمانده سپاه کربلا مازندران به محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، اجتماعی، عمرانی و... اشاره کرد و گفت: ارسال گروه‌های جهادی به تمام نقاط کشور با شیوه‌ای جدید و به صورت جامع انجام شد

به گزارش شمال نیوز، سردار عباس بابایی در همایش شکوه هجرت، مراسم تقدیر از گروه‌های جهادی با اشاره به اینکه در گذشته امامزاده‌ها محور سعادت بودند، گفت: بعد انقلاب به برکت الهی امام زادگان تکثیر شده و در ایران اسلامی شهدا به عنوان نور‌افکن‌ها مسیر راه را به ما نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین راه‌هایی که شهدا برکت‌ خود را بر ما ارزانی می‌دارند، دانشگاه است، اظهار کرد: امروزه تشکل‌های بسیجی در همه دانشگاه‌ها مشعل راه هستند و برکت بسیج در عرصه مبارزه با استکبار و کمک به مستضعفان دیده شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی تصریح کرد: زمانی حرکت جهادی توسط دانشجویان با انگیزه آغاز شد و با بارور شدن آن نهاد امروز به گروه‌هایی تبدیل شد با عنوان قرارگاه که بسیار جامع فعالیت می‌کنند.

وی به محرومیت‌زدایی توسط این گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، اجتماعی، عمرانی و... اشاره کرد و افزود: ارسال گروه‌های جهادی به تمام نقاط کشور با شیوه‌ای جدید و به صورت جامع انجام شد.

سردار بابایی گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سپاه در سراسر کشور دهستان‌هایی را در شهرستان‌ها انتخاب کرد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان‌ها تشکیل داد که با کمک مردم و دستگاه‌های دولتی چشم‌انداز ۴ ساله تبیین شد تا در این مدت روستا‌ها محلی برای اشتغال باشند و مهاجرت معکوس صورت بگیرد و امیدواریم با ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی با کمک گروه‌های شاهد اتفاقات خوب باشیم.

 

 

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.